Qua rijhouding valt het voor mij best mee op de Vittorio.
Ergens tussen de twee in. Noch recht, noch helemaal voorover.
Kan ik nog altijd rond me kijken en geen pijnlijke nek.
Dit laatste kwam op de racefiets nogal eens voor.
Het stuur is heel aangenaam, leuk voor de polsen is de gebogen vorm.
Ik vind ook dat Vittorio er flink van langs krijgt hier.
Wat mijn Vittorio aangaat: k zie een fiets die puik is afgewerkt. Mooi gelast kader en zit goed ineen.
In verhouding tot het gewicht valt het rijden prima mee. De Rohloff zit daar ook voor veel tussen.
Dankzij de gelijkmatig verdeelde stapjes vind ik altijd de goeie versnelling, zodat ik de cadans kan draaien die ik gewoon ben.
Je weet toch op voorhand dat je met zo'n fiets geen wereld-uurrecord scherper kan stellen?
Rare modellen: misschien getoond om te laten zien ze voor elkeen een gepaste fiets kunnen maken?
Ik heb de mijne betaalbaar tweedehands gekocht. Nieuw is ie voor mij buiten budget!
Ergens tussen de twee in. Noch recht, noch helemaal voorover.
Kan ik nog altijd rond me kijken en geen pijnlijke nek.
Dit laatste kwam op de racefiets nogal eens voor.
Het stuur is heel aangenaam, leuk voor de polsen is de gebogen vorm.
Ik vind ook dat Vittorio er flink van langs krijgt hier.
Wat mijn Vittorio aangaat: k zie een fiets die puik is afgewerkt. Mooi gelast kader en zit goed ineen.
In verhouding tot het gewicht valt het rijden prima mee. De Rohloff zit daar ook voor veel tussen.
Dankzij de gelijkmatig verdeelde stapjes vind ik altijd de goeie versnelling, zodat ik de cadans kan draaien die ik gewoon ben.
Je weet toch op voorhand dat je met zo'n fiets geen wereld-uurrecord scherper kan stellen?
Rare modellen: misschien getoond om te laten zien ze voor elkeen een gepaste fiets kunnen maken?
Ik heb de mijne betaalbaar tweedehands gekocht. Nieuw is ie voor mij buiten budget!