Dat niet alleen! Hij geeft ook peptalks als je er een keer doorheen zitFrans & Dieuwertje schreef:Trapt hij ook je lenzen de berg op? Dan wil ik hem namelijk ookfietsjunks schreef:Ja he, die 'camera' maakt echt fantastische foto's!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Allemaal erg grappig heren, maar ik had het uiteraard niet over de compositie van de foto's, maar de belichting, omgang met schemer, diepte, etc. Dat ga je ondanks je fotografietalent niet doen met een slechter cameraatje, vooral als je niet in de gelegenheid bent tot nabewerken.Polling schreef:Wat ik nog vragen wilde: wat voor pen gebruiken jullie voor het schrijven van je blog? Het zijn zulke prachtige verhalen...fietsjunks schreef:Ja he, die 'camera' maakt echt fantastische foto's!
De foto's van Ellen zijn echt wel bewerkt hoor - toch Ellen? Tegenwoordig hebben veel lang reizigers gewoon een lab topje mee.Joramm schreef: Allemaal erg grappig heren, maar ik had het uiteraard niet over de compositie van de foto's, maar de belichting, omgang met schemer, diepte, etc. Dat ga je ondanks je fotografietalent niet doen met een slechter cameraatje, vooral als je niet in de gelegenheid bent tot nabewerken.
fietsjunks schreef: Vaarwel Argentinië!
Mooie woordspeling in dit verband, voor fotobewerking. Daar draaien ze zeker Lightroom op?Frans & Dieuwertje schreef:De foto's van Ellen zijn echt wel bewerkt hoor - toch Ellen? Tegenwoordig hebben veel lang reizigers gewoon een lab topje mee.
Wat een weelde! Zeker Elmar was er wel aan toe zo te zien, er was niet veel van hem over. Gelukkig heeft hij inmiddels zijn oorspronkelijke formaat weer terug. Leuke (en mooi) foto's!fietsjunks schreef:Zo, we hebben de Laguna Route in de ijskoude winterperiode overleefd en hebben genoten van een heerlijke douche en een smakelijke pizza in Uyuni!
Mooi geschreven, Ellen. Hoe langer en zwaarder de tocht, hoe meer je de dingen gaat waarderen die er écht toe doen. Dat is het mooie van zo'n lange reis!fietsjunks schreef:Voor de liefhebbers een (persoonlijk) verhaal van dit avontuur op onze blog:
Fietstochtje in Zuid-West Bolivia
Veel leesplezier! En natuurlijk kijkplezier, want er zijn 37(!!) foto's toegevoegd.
Sorry, maar het is niet waar. OOk met een relatief simpele compact kan een goede fotograaf goede foto's maken. Zeker als het gaat om bekijken op scherm, waarbij een giga-resolutie minder van belang is. Zolang een camera op M kan worden ingesteld, kan belichting, schemer, diepte enz. goed worden geregeld. Het enige probleem wat ik zie is moeilijker klein scherptevlak als je een erg kleine sensor hebt.Joramm schreef:Allemaal erg grappig heren, maar ik had het uiteraard niet over de compositie van de foto's, maar de belichting, omgang met schemer, diepte, etc. Dat ga je ondanks je fotografietalent niet doen met een slechter cameraatje, vooral als je niet in de gelegenheid bent tot nabewerken.Polling schreef:Wat ik nog vragen wilde: wat voor pen gebruiken jullie voor het schrijven van je blog? Het zijn zulke prachtige verhalen...fietsjunks schreef:Ja he, die 'camera' maakt echt fantastische foto's!
Ik blijf jullie avontuur maar lezen en lezen en genieten. Prachtig weer deze keer en herkenbaar van mijn (bescheiden) fietsavontuur.fietsjunks schreef:Zo, we hebben de Laguna Route in de ijskoude winterperiode overleefd en hebben genoten van een heerlijke douche en een smakelijke pizza in Uyuni! Morgen trappen we weer verder naar Potosi.. and beyond!
Voor de liefhebbers een (persoonlijk) verhaal van dit avontuur op onze blog:
Fietstochtje in Zuid-West Bolivia
Veel leesplezier! En natuurlijk kijkplezier, want er zijn 37(!!) foto's toegevoegd.