door
ruudvp » ma 01 apr, 2013 22:46
Het was een heel gezellig weekend! Een aantal deelnemers durfde de kou niet te trotseren , maar zaterdagavond hadden we toch nog 44 bikkels in tenten! Na deze vuurdoop zal de wintertocht van 2014 groter dan ooit zijn verwacht ik
.
De kleinste camping, minicamping "De Brink", bleek groots in service, groots in gezelligheid en groots qua ruimte om te staan met de tenten. Hier komen wij zeker nog een keer terug!
We begonnen met sneeuw en een koude nacht. De eerste dag was het prachtig weer met iets meer wind dan verwacht. Vooral bij Muiderberg was het even ploeteren. 's middags werden we in de Eempolder terug naar de camping geblazen. De grote tent op de Zeven Linden bleek een uitkomst met de harde wind.
Na weer een koude nacht werd het zondag 1ste Paasdag ook niet heel warm. Er viel zelfs af en toe sneeuw. De horeca onderweg zorgde er voor dat de spieren weer warm werden en aan het eind van de dag was er een warme douche om op te warmen. In het restaurantje van de camping was het ook warm en gezellig. Iedereen kon warm z'n slaapzak in, want het zou de koudste nacht van het weekend worden.
Maandag 2e Paasdag was heerlijk. De zon zorgde al snel voor aangename temperaturen (vergeleken bij de vorige dagen ) en de wind blies van achter.
Jaap kon niet op de off-the-road tocht wachten en nam af en toe een alternatieve route.
Voor mij was het een geslaagd weekend, ook al kon ik er maar gedeeltelijk bij zijn en had ik af en toe wat dingen te regelen. De gezelligheid van de groep is iedere keer weer geweldig. Ik kijk al weer uit naar een volgend weekend!
Bij deze nog wat foto's:
Sneeuw op camping PUUR
Tja, hoe poets je nou je tanden ?
Ontbijten in de sneeuw op 30 maart 2013!
Koken en eten in de Circustent van de Zeven Linden
Follow the leader, leader
Langs de Grift op weg naar Rhenen
Als wereldfietser kom je van alles tegen op je weg
De stalen rossen krijgen even pauze bij Kasteel Amerongen
Meer foto's vind je
hier