Hartelijk dank voor de snelle reactie! Ik had al zo'n vermoeden want ik heb me echt blauw gezocht. €33,- voor een totaal andere band dan de populaire Racer zie ik niet zo zitten. Ik kies dan waarschijnlijk voor de Vittoria's en dan zien we over 5.000km wel weer een keermiro schreef:Jammer genoeg Marathon racer Evo wordt niet meer in 2016 geproduceerd. 2015 was de laste jaar. Marathon Supreme EVO 2016 70cx42mm is een goede alternatieve. De meeste Duitse webwinkels heeben ze een voor 32..33 euroYpuh schreef:Even een korte vraag tussendoor. Heeft iemand een idee waar je voor een schappelijk prijsje de Schwalbe Marathon Racer (40mm) vouwband vinden kan? De draadversie is op elke hoek van de straat te krijgen voor €20,- maar volgens mij is iedereen juist zo positief over de vouw versie.
Aangezien ik €30,- per band al heel wat vind is het alternatief de Vittoria Voyager Hyper Reflex a €27,50 (met kortingscode) bij Rose.
How rekkening that Supereme 2016 is total andere band dan 2015. De rubbermengsel en profile zijn anders.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
De bedoeling is om er 3 weken mee naar Schotland te gaan en verder wat rondjes Nederland/Belgie/Duitsland (zowel met als zonder bepakking). Ik ga er dus vanuit dat ik beter voor een 'snellere' band kan kiezen dan voor een band met meer profiel (de Big Apples passen niet). Anti-prik maakt me niets uit, vind een lekke band nooit zo erg.
Edit: Al zijn de Supreme's niet heel veel duurder dan de Vittoria's bij dezelfde winkel.