Additionally, paste this code immediately after the opening tag: V brake - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

V brake

Michael W schreef:
AB schreef:apple & yopie hebben bij mij een gevoelige v-snaar geraakt, imho dezelfde cultstatus als thelma & louise :D
Het moet toch niet erger worden hier 8) :wink:
Het hoeft van mij inderdaad niet bekend te worden hoe de gemiddelde Zweedse man zich gedraagt. :lol:
Leon schreef: Het hoeft van mij inderdaad niet bekend te worden hoe de gemiddelde Zweedse man zich gedraagt. :lol:
Hier is het jachtseizoen weer begonnen en kun je, alleen geheel gehuld in fluoriserend oranje het bos in anders heb je kans dat ze je voor een Bambi aanzien. Maanden zie je geen mens en nu staat het vol stoere 4x4 auto's en kruipen er dikke gecamoufleerde mannetjes rond, de één met een nog groter geweer dan de ander. Er is al een paddestoelzoekende Pool in zijn achterwerk geschoten en daar ik graag nog zittend wil fietsen ben ik nu toch wel een beetje huiverend geworden.
Ik heb het niet zo op jagers (tis wel beter dan de vleesindustrie maar daarvoor hoeft Bambi toch niet dood :shock: ) en heb al driftig met m'n luchtbuks geoefend om al fietsende hun autobanden lek te schieten maar helaas raak ik alles maar niet wat ik wil. :cry:
En daarbij kijken ze me ook heel moordlustig aan dus fiets ik maar snel met dichtgeknepen billen door.
Nee, de Zweedse man mogen ze van mij nu even door de gehaktmolen draaien. :wink:
AB schreef:apple & yopie hebben bij mij een gevoelige v-snaar geraakt, imho dezelfde cultstatus als thelma & louise :D
AB, 't is hier geen datingsite hé. :wink:
Laten we het weer over brede banden gaan hebben. Da's alweer minstens een week terug.

.tsooJ
Mee eens. het onderwerp wordt wel erg saai en langdradig hoor :lol: :P
m_nu schreef:
AB, 't is hier geen datingsite hé. :wink:
Waar is die datingsite dan wel? Want nu steeds meer campings een vasttarief hebben voor tentje incl. 2 personen ben ik naarstig op zoek naar een fietsvriendin ;-)
Ketting of riem ik twijfel nog!
Ow wacht........