heeft zijn fiets het overleefd?Robertjan schreef:Niks mis met grote tassen op de voordrager. Als je zelf ook groot bent en de ruimte nodig hebt:
Marco Geurts in Siberië tussen Tynda en Yakutsk. ©Marco Geurts en gelinkt zonder toestemming.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wat zal jij blij zijn dat je in Nederland woont. Allemaal grijze (lease)wagens op de weg, geen kleur te bekennen (behalve als je mijn auto tegenkomt )...AB schreef:Echt heel mooi, ook al heb ik een hekel aan oranje , mag toch aannemen dat er ook een antraciete variant komt?
Oranje is zonder twijfel één van de mooiste kleuren voor een fiets. En neen, over smaak valt niet te twisten, dus ik heb gewoon gelijkHenrie schreef: Komt er iemand met een (mooie!) Oranje fiets, wil jij een grijze. Onbegrijpelijk...
Oranje is zeker een mooie kleur voor een fiets. Helaas zie je het zo weinig. Zelfs bij racefietsen en mtb's. Ik zag (hier?) laatst een oranje KTM (wat nogal logisch is, want dat is immers de KTM-huiskleur), en ik ken een enkele verdwaalde Cube met oranje accenten, maar verder zie je het niet veel...Revanho schreef:Oranje is zonder twijfel één van de mooiste kleuren voor een fiets. En neen, over smaak valt niet te twisten, dus ik heb gewoon gelijk
Ik heb gewoon een onschuldige hekel aan alles wat aan oranje appeleert; het koningshuis, de vvd, de rabobank, het nationaal voetbalelftal (hoewel het uittenue me wel aansprak, zwart) en de orange order in n-ierland.Henrie schreef:Wat zal jij blij zijn dat je in Nederland woont. Allemaal grijze (lease)wagens op de weg, geen kleur te bekennen (behalve als je mijn auto tegenkomt )...AB schreef:Echt heel mooi, ook al heb ik een hekel aan oranje , mag toch aannemen dat er ook een antraciete variant komt?
Komt er iemand met een (mooie!) Oranje fiets, wil jij een grijze. Onbegrijpelijk...
Ja, ik ben Belg. Als ik Nederlander was zou ik dat ook wel begrijpen. Het lijkt me dan ook een goed idee dat voor Nederlanders oranje fietsen verboden wordenAB schreef: Ik heb gewoon een onschuldige hekel aan alles wat aan oranje appeleert; het koningshuis, de vvd, de rabobank, het nationaal voetbalelftal
Je snapt het niet, ik ben geen Nederlander!Revanho schreef:Ja, ik ben Belg. Als ik Nederlander was zou ik dat ook wel begrijpen. Het lijkt me dan ook een goed idee dat voor Nederlanders oranje fietsen verboden wordenAB schreef: Ik heb gewoon een onschuldige hekel aan alles wat aan oranje appeleert; het koningshuis, de vvd, de rabobank, het nationaal voetbalelftal
Renaat
Tja, als je die associaties hebt, kan ik me er iets bij voorstellen. De enige associatie die ik met oranje heb, is het Nederlands elftal en andere sportploegen en de Olympische Spelen. En als sportliefhebber is dat dus een positieve associatie. Het koningshuis boeit me niet, de VVD en de Rabobank evenmin. Die laatste 2 associeer ik ook zeker niet met oranje...AB schreef:Ik heb gewoon een onschuldige hekel aan alles wat aan oranje appeleert; het koningshuis, de vvd, de rabobank, het nationaal voetbalelftal (hoewel het uittenue me wel aansprak, zwart) en de orange order in n-ierland.
En ik wil geen grijs maar antraciet!
http://www.m-gineering.nl/prikbord.htmLeon schreef:Marten,m-gineering schreef:
Krijgen we van jou een verslag?
Leon
Leuke korte impressie maar ik heb het idee dat je er geweest moet zijn.m-gineering schreef:http://www.m-gineering.nl/prikbord.htmLeon schreef:Marten,m-gineering schreef:
Krijgen we van jou een verslag?
Leon
Op http://www.bikeandtrekking.nl staat wel een redelijke impressie.HansvanderVeeke schreef: Leuke korte impressie maar ik heb het idee dat je er geweest moet zijn.
Want op de keper af zie ik weinig echt opwindend nieuws.