Dan maar hopen dat ze daar 's winters niet strooien...Grandonneur schreef: ↑wo 04 jan, 2023 13:48Geleidend vermogen van zeewater is 100x hoger dan van drinkwater en 1000x hoger dan van regenwater. Ongeveer.
Groet,
Tom.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dan maar hopen dat ze daar 's winters niet strooien...Grandonneur schreef: ↑wo 04 jan, 2023 13:48Geleidend vermogen van zeewater is 100x hoger dan van drinkwater en 1000x hoger dan van regenwater. Ongeveer.
Ik rij daar vrijwel dagelijks overheen. Met gevaar voor eigen leven begrijp ik nu
Zijn we (Fietsersbond) mee bezig. Geen veiligheidscriteria te vinden. Gemeente zegt “er gebeuren toch geen ongevallen, dus…”
Als Fietsersbonder gaat het niet om jezelf maar om anderen. Het knaagt om te weten dat er problemen komen. Zelf redt je je wel.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 10 feb, 2023 13:29Als een gemeente niet wil meewerken, blijft er niets over dan maar afstappen of diagonaal over het rooster te fietsen (dus haaks over de stangen).
En laat dat laatste nu nét een argument zijn waar je in Nederland niet mee moet aankomen!
Kijk maar uit, straks wil die fietsersbond de trams nog gaan bestrijden
Naar wie refereer je?
Aha. Ik dacht dat ook eerst*, maar vond de reactie van Jurr niet zo stellig als jij 'm samenvatte, vandaar mijn verwarring.
"Online interacties zijn meer vatbaar voor gekibbel en ruzie dan face-to-face gesprekken. Dat komt doordat we onze mening online te duidelijk uiten, stelt sociaal psychologe Carla Roos. Benieuwd waarom ze vagere online communicatie promoot? Ontdek het tijdens deze lezing."...Beetje klaar met dit geneuzel van de "harde kern" hier. ...
Er zijn heus wel genoeg ongevalsgegevens die aantonen dat het aantal keren dat mensen zich bijna of helemaal verrot rijden tegen verkeerd geplaatste paaltjes behoorlijk hoog is.
Oh dat klopt ook zeer zeker.
'k Weet ook niet of ik hier tot die "harde kern" behoor, of dat misschien door jou zo bedoeld wordt. Volgens mijzelf niet zozeer. Maar misschien ben ik hier in dit topic wel 1 van de...
...waar je het zelf eerder over had.
Ongetwijfeld. Maar is de focus op het verkeer en al haar obstakels, bewegend en niet bewegend, nu niet juist de kant waar het in bellendeautomobilisten topic heen gaat? De waardering als mensen bewust met het verkeer bezig zijn. Dat geldt voor een automobilist, maar ook voor een fietser.