Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Off road weekend Limburg 25/26 september - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Off road weekend Limburg 25/26 september

Mijn mooie dennis@wereldfietser.nl is helaas bruut de nek om gedraaid sinds ik voorzitter-af ben. Maar gezien de junkmailratio op die account treur ik er niet om. Ik heb je inmiddels mijn privemailadres gestuurd, maar dat ga ik niet op het forum zetten. Voor Wereldfietseraangelegenheden is mijn emailadres wf_dennis@hotmail.com.

De foto's van Martijn zijn inmiddels op weg naar de webmaster dus hopelijk binnenkort voor iedereen zichtbaar op de site.

Groeten,
Dennis

Marco M,

Dat ziet er leuk uit dat Adventure Racen. Vandaag heb ik me ook ingeschreven voor zaterdag.
Is de WF toch goed vertegenwoordigd. :D

Groeten,

Marco

Mhhhh, linkje op de startpagina van wereldfietser klopt niet.
Klik je op de link dan krijg je de foto's en een verslagje van het najaarsweekend.

Heb al een mailje naar de webmaster verzonden vanmiddag:)

Cubeman schreef:Mhhhh, linkje op de startpagina van wereldfietser klopt niet.
Gelukkig houdt de webmaster er een bepaalde logica op na. Kijk eens op http://www.wereldfietser.nl/index.php?c ... tiviteiten
Groetjes, Leon

Hai die offroaders!

zojuist de foto's van het offroad weekend bekeken.
Op één na zie ik op alle foto's asfalt! ik had wel mee kunnen gaan :wink:

Volgend jaar maar eerder vrij aanvragen.

Groeten, John.

Klopt, had m'n helmet-cam thuis gelaten en dus geen fotoi's en-route kunnen maken :wink:
Het tempo was vrij straf en dus was er weinig gelegenheid om foto's te maken tijdens het fietsen zelf.
Ook was de route voornamelijk singletrack waar je minder snel stil gaat staan of even wat te eten of te drinken.

Volgend ekeer beter zullen we maar zeggen :D