Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets en wandelbeurs - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Fiets en wandelbeurs

Eric op de Fiets schreef:Afbeelding Hoe gaan we dit stukje chrome noemen? Rohloff-ketting-spanner-afbreuk-beveiliging? Mooie ontwikkeling van Giant of een ontwerpfout :idea:, wel grappig en passend op dit marketing-model.
tasafhouder?
Eric op de Fiets schreef:marketing-model.
Qua benaming de spijker op z'n kop! Dit doet me denken aan van die kunststof Bullbars op een Suzuki Vitara of Kia Sorento, e.d.
En heb je die motorcrossachtige handbeschermbeugeldingen gezien die met twee inbusboutjes vastzitten en bij een botsing met een boom alsnog je handen klem zetten?
We kunnen ons verheugen in de aangekondigde test in Bike & Trekking.
Wim
ER ZIT MUZIEK IN DE BEURS ...

In het programma van de beurs las ik dat er voorgelezen en gezongen ging worden. De mevrouw heb ik horen inzingen toen ik mijn standje op het Noorwegenplein aan het inrichten was. Nadat de deuren opgingen voor de bezoekers, heb ik geen zang meer gehoord en al helemaal geen tijd gehad om te gaan luisteren. Wie wel?
Ben wel benieuwd want mij leek het wel geinig.
Loes.
marcel22 schreef:voor mijn was dit de 2de x met groot sukses wand ik heb me,fietsmaat ontmoet voor de 1ste x en jawel hoor de 1ste tocht ziet er aan te komen ronde van nederland.ik vond de beurs op zondag erg gezellig je kon overal goed bij ik heb zelf bestek gekocht en een merpassenger pouch (portemene) en heel heel veel info over van alles
gr marcel
Dit is helemaal correct we hadden met elkaar afgesproken hier zondag's heen te gaan.
's morgens ging de drukte nog we maar 's middags was het best wel een gekkenhuis.
Naar aantal workshops geweest o.a. de van Jim, die brengt me steeds weer aan het twijfelen over de juistheid van mijn eigen fiets, maar zoals hierboven gezegd, ik ga samen met Marcel de RVN doen op een 21 versnelling tellende alleen met trommelrem bediende Batavus, ok Nederland was geen probleem.
Uitstekende beurs verder volgend jaar staat al in de agenda.