Beste Minko. Ik noemde al eerder de software Viewranger voor Nokia telefoons. En sinds kort ook Android, als is dat nog in beta.
Hoe dan ook, ik heb de makers gevraagd of ze niet de door jouw opgestelde kaarten konden toevoegen aan de software zoals ze dit nu ook al doen met OpenStreetMap en OpenCycleMap. Hier staan ze best voor open. Daarvoor moet het wel mogelijk zijn om 'tiles' van de kaart binnen te halen via een URL:
Hoe dan ook, ik heb de makers gevraagd of ze niet de door jouw opgestelde kaarten konden toevoegen aan de software zoals ze dit nu ook al doen met OpenStreetMap en OpenCycleMap. Hier staan ze best voor open. Daarvoor moet het wel mogelijk zijn om 'tiles' van de kaart binnen te halen via een URL:
Ik heb het idee dat dit op dit moment (nog) niet mogelijk is met OpenFietsMap. Klopt dat? En is het mogelijk dit wel te realiseren? Of stel ik nu een zeer lastige vraag.viewranger schreef:If the tiles can be accessed via a URL like google or OSM tiles, then yes. We'd just need to add the URL to the list on our server