Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Is het misschien een kuuroord met mineraal water? Toen ik 11 jaar was, was ik in 1962 op schoolreis in de buurt van Osnabrück. Ik weet niet meer waar precies. Daar stond een groot houten bouwwerk. Lang, smal en hoog, bekleed met takken waar het water ervan af droop. Langs de lange wanden opvangbakken met glibberig geel spul eraan vastgekoekt. In het midden een onderdoorgang. Maar dat ding stond in een park....
Dat zijn deze...Martin E. van Doornik schreef: ↑di 22 jan, 2019 10:48Is het misschien een kuuroord met mineraal water? Toen ik 11 jaar was, was ik in 1962 op schoolreis in de buurt van Osnabrück. Ik weet niet meer waar precies. Daar stond een groot houten bouwwerk. Lang, smal en hoog, bekleed met takken waar het water ervan af droop. Langs de lange wanden opvangbakken met glibberig geel spul eraan vastgekoekt. In het midden een onderdoorgang. Maar dat ding stond in een park....
Ja dat zijn ze: Gradierwerke. Met wat ik in 1962 heb gezien herinner ik me de beschrijving nog goed, maar geen overeenkomstige foto's van gevonden. In 1963 nog een keer geweest. Omgeving Osnabrück. Verbaasd dat er nog zoveel van bestaan in Duitsland.Fedor schreef: ↑di 22 jan, 2019 11:25Dat zijn deze...Martin E. van Doornik schreef: ↑di 22 jan, 2019 10:48Is het misschien een kuuroord met mineraal water? Toen ik 11 jaar was, was ik in 1962 op schoolreis in de buurt van Osnabrück. Ik weet niet meer waar precies. Daar stond een groot houten bouwwerk. Lang, smal en hoog, bekleed met takken waar het water ervan af droop. Langs de lange wanden opvangbakken met glibberig geel spul eraan vastgekoekt. In het midden een onderdoorgang. Maar dat ding stond in een park....
https://de.wikipedia.org/wiki/Gradierwerk
Eerst voor zoutwinning, maar tegenwoordig ook als "luchtkuuroord" vanwege de vochtige en zouten dampen die er rond hangen.
Daarlangs was ik ook aan het zoeken maar nog niet gevonden, is ook een beetje verder van huis als TienrayDe tovenaar schreef: ↑di 22 jan, 2019 21:37Is het langs de Vía Verde del FC Santander-Mediterráneo, omgeving van Burgos?
http://www.bahntrassenradwege.de/index. ... os-cojóbar
Dat wordt veel te moeilijk, er zijn geen streetviewbeelden van die fietspaden.