Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:O wat suf. Ik had aan de zuidrand van dat bos (daar ergens was een veldslagtekentje op een heel globale kaart...) nog gezocht naar rotondes, maar kon zo snel niets vinden.gios schreef: ↑vr 04 jan, 2019 19:30Met deze extra tips kon google wel helpen:
https://www.google.com/maps/@50.7838021 ... 312!8i6656
Nu breekt mijn klomp toch even.Lintje voor Gios.
Niet goed.
Jan is toch wel warm. Zout water klopt, dus de Slikken van de Heen kunnen het niet zijn. Er staat, als je heeel goed kijkt een zeer groot herkenningspunt in de verre achtergrond.Jan2855 schreef: ↑za 05 jan, 2019 09:17Er zijn natuurlijk heel weinig herkenningspunten op dit plaatje.
Wat zie ik: een steiger aan zout water. (nagenoeg geen aangroei van algen)= Zeeuwse of Zuid-Hollandse wateren.
Een groot water met een leeg tankerkoppelverband dat over bakboord afbuigt om een ander vaarwater in te varen = Volkerak monding Schelde -Rijnkanaal.
Ik zie ook een groene vaarwaterboei, dus het steiger staat aan de zuidoever van het water.
Misschien is er een steiger in het natuurgebied van de Slikken van de Heen.
Op Google Earth kan het helaas niet ontdekken.
Jan
Geweldig Jan, erg goed gezien. Zeelandbrug is slechts een vage schaduw geworden door verkleinen van de foto helaas. Op het origineel was de brug iets duidelijker zichtbaar. Het is, als het niet te gek hard waait, prachtig fietsen op "het eiland". Ben sowieso fan van buitendijkse fietspaden, die kunnen er nooit genoeg zijnJan2855 schreef: ↑za 05 jan, 2019 10:12Oké. Volkerak geen zoutwater, dat had ik moeten weten
Mijn ogen zijn niet meer zo best, maar ik zie achter het schip een brug (Zeelandbrug?) en meer naar rechts wat bebouwing aan de overkant. (Watersnoodmuseum?)
Dan staat je fiets waarschijnlijk op het steiger in Stavenisse en kijk je uit over de Keeten.
Jan