Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik wens TestKees veel succes met het in de 'stuurmand' krijgen van tentstokken of een slaapmat, twee dingen die al snel in mij opkomen als ik aan stuurrollen denk.daulagari schreef:Is er echt iets te zeggen waarom een handlebar-pack beter is dan een "stuurmand" [...]
Voor de snelle lezer: De "stuurmand" ziet er niet echt als een stuurmand:
Zijn er echt nog bikepackers die met een "yogamat"-model slaapmat op stap gaan?Carl schreef:Ik wens TestKees veel succes met het in de 'stuurmand' krijgen van tentstokken of een slaapmat, twee dingen die al snel in mij opkomen als ik aan stuurrollen denk.
De Ortlieb varianten van de stuurrol (Handlebar-Pack) en de stuurmand hebben hetzelfde volume, 16/15 liter.Felx Fiets schreef:Als ik denk aan de tijd dat ik met voortassen fietste, maakten de voortassen minder uit dan een stuurtas bij dagtochtjes. Dat laatste kost meer kracht om het stuur te verdraaien. En dan heb ik het over een variant van 6 liter, tegenover de 25 liter die voortassen opleveren. Maar die dan weer problemen opleveren bij rotsen en boomstronken. De stuurrol lijkt daarin dus een combi van beide zaken: meer ruimte dan een stuurtas, maar minder kracht kostend om te draaien.
Thanks ! Het is de gopro hero 3. gewoon zonder adapters goed stevig aan het stuur bevestigd. De vork is wel een toppertje en perfect ingesteld en onderhouden. RS Revelation worldcup carbon. Vooral de 150 mm veerweg zorgt voor stabiel beelddaulagari schreef:Het valt me op dat het beeld best stabiel is terwijl de camera toch ergens op of in de buurt van het stuur is gemonteerd lijkt. Goede verende voorvork of nog een andere truc?
Dan zou ik toch wel graag een echt waterdichte tas willen hebben. De Relevate is dat volgens mij niet.Ypuh schreef:Deze frametas wil ik vooral gebruiken voor de electronica, kostbare zaken en bijdehandte zaken zoals repen, powerbank, gereedschap etc. De stuurtas blijft dan thuis.
Hoogstens voor het leven van je fiets, goede kans dat als je een andere fiets koopt de tas niet meer past (of je moet natuurlijk een fiets met dezelfde geometrie kopen).Zijn er nog alternatieven of koop je zo'n tas voor het leven?
Ik heb recentelijk een aantal Revelate tassen gekocht, waaronder een medium Tangle frametas. Inmiddels al een aantal keren gebruikt in diverse omstandigheden en kan niet anders zeggen dat het geweldige tassen zijn. Wel even wennen met al die buckles, riempjes, enz. Je ziet en voelt de kwaliteit en kennis/ervaring die Revelate in de jaren heeft opgedaan.Ypuh schreef: Heeft iemand van jullie ervaring met dit merk? Volgens mij zijn de algemene reviews zeer goed, maar ik hik nog een beetje tegen de prijs van zo'n €140,- voor iets wat ik maar een paar keer per jaar zal gebruiken. Zijn er nog alternatieven of koop je zo'n tas voor het leven? Ik zoek nog een zetje in de rug .