Mooi tasje, Willem! Ga je veel plezier van hebben.
Laatste aanwinst; al ruim een half jaar in huis, nu tóch maar gemonteerd. Tubus vega achterrek.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:1. Ja, lege tas.bdr schreef: ↑di 21 mei, 2019 01:43Ik probeer het enthousiasme voor deze en andere stuurrol/bickepacking-stuurtassen te begrijpen, maar ik stel me een aantal vragen. Klopt het dat de foto's van de gemonteerde tas met een lege tas zijn gemaakt? Hoe steunt die stuurtas af tegen de voorvork/balhoofdbuis? Wipt de tas niet omhoog bij oneffenheden? Zijn de naden ultrasoon gelast of gewoon gestikt?
Ik snap dat je voor ongeveer 100 euro iets tegen muggen en iets tegen regen hebt. Je gaat hiermee over de 2 kg heen. Waarom geen gewoon tentje?patrick_ijsselstein schreef: ↑wo 22 mei, 2019 22:28Vandaag dit mooie muskieten-tentje van Eureka aangeschaft bij de vrijbuiter voor €30, een koopje als je het mij vraagt want er zitten gewoon aluminium stokken en haringen bij. https://www.vrijbuiter.nl/eureka-mosqui ... 0017-blue/ 1400 gram! Het idee is om deze eens te gebruiken in combinatie met een 3x3 tarp van DD als alternatief voor mijn tentje. Vrij recent ben ik ook in een bivakzak gekropen maar dat vond ik helemaal niks, in dit ding kan je je tenminste nog een beetje fatsoenlijk omdraaien.
Mijn idee.groverr schreef: ↑do 23 mei, 2019 22:15Ik snap dat je voor ongeveer 100 euro iets tegen muggen en iets tegen regen hebt. Je gaat hiermee over de 2 kg heen. Waarom geen gewoon tentje?patrick_ijsselstein schreef: ↑wo 22 mei, 2019 22:28Vandaag dit mooie muskieten-tentje van Eureka aangeschaft bij de vrijbuiter voor €30, een koopje als je het mij vraagt want er zitten gewoon aluminium stokken en haringen bij. https://www.vrijbuiter.nl/eureka-mosqui ... 0017-blue/ 1400 gram! Het idee is om deze eens te gebruiken in combinatie met een 3x3 tarp van DD als alternatief voor mijn tentje. Vrij recent ben ik ook in een bivakzak gekropen maar dat vond ik helemaal niks, in dit ding kan je je tenminste nog een beetje fatsoenlijk omdraaien.
Het is niet echt oud vs nieuw, maar meer Amerikaans vs Europees en 3 of 4 seizoenen. Ik slaap liever op campings om te douchen. Dan heb ik liever wat privacy tegen de grijze koppies achter de geblindeerde plastic raampjes.
Passen alle formaten blikjes erop? (250 g, 100 g, prikblik ...)
Vast niet ALLE formaten. Het getoonde schroefblikje met 230 g gas past, net als een prikblikje voor mijn soldeerbrander van het merk Skandia met 190 gram.