Fedor schreef: ↑wo 28 mar, 2018 20:53
De tovenaar schreef: ↑wo 28 mar, 2018 20:44
Ik weet niet waar je de Generic routable nu vandaan haalt, dat is een hele andere kaart.
Gooi alles maar weg en begin opnieuw.
Ik heb ook geen idee. In Basecamp heb ik nu alleen de standaard wereldkaart (had de oude OFM al verwijderd).
Dus gewoon de kaart unzippen en dan javawa starten?
En hoe zit het trouwens als je een tweede kaart (Midden-Europa) wilt installeren, worden die dan alleen apart getoond of "tegelijkertijd" (of werkt dat alleen met de hele europa-kaart)?
Ja eerst uitpakken en dan kan je die kaart mbv Javawa (menu extra) op de juiste plek zetten.
Een tweede kaart wordt apart getoond. Dat werkt idd alleen met de hele Europa kaart.
Ik denk dat je de Generic routable handmatig hebt verwijderd zonder de de-installer te gebruiken.
Dat kan trouwens wel met die gmap's, als je die in de prullenbak gooit zijn de kaarten meteen gedeïnstalleerd, dus dat is wel een voordeel ten opzichte van de oude methode met installers die gegevens in het windows register schrijven. Een bijkomend voordeel is ook dat anti-virus programma's geen vals alarm slaan want die houden ook niet van mijn installers.