Spinnetje zelf gaat enorm lopen mutsen.. en niet mee want blijft liever bij haar baby..
Veel plezier allemaal!
Groetjes
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:s0lar schreef:Tenten onder de kilo. Of een terra nova laser competition. Een vaude refuge, een coleman raid of een tarptent bijvoorbeeld. Zelf heb ik een tarptent, model Virga2. Die heeft wel geen binnentent en kun je zeker niet 4 seizoens noemen. http://www.tarptent.com/virga2.html
De tent van coleman is niet zo heel duur, maar condens is daar een gigantisch probleem.
Een jetboil is een kooksysteem zoals de etapower of de msr reactor.
Hey Roald....dan moet je niet je nieuwe Lafuma stoeltje meenemen. De mijne zijn net binnen.Roald schreef:Yep, wat betreft slapen, alleen een zeil, een paar stokken en wat lijnen ga ik meenemen waarschijnlijk. En zien dat alles in de kleine tassen en een rugzak gaat, ik ben benieuwd of mij dat gaat lukken....
Deze Walt(works):Pathfinder_II schreef:Martijn:De Walt staat klaar ??? en dat op een Son naafdynamo .... wat weegt zo'n ding ???
Tsja James als je alleen een string aan trekt dan maak je het die beestjes ook wel heel gemakkelijk.
Is er ergens een GPS track of kaartje van de route ? zodat als ik het laatste wiel niet kan houden ik niet in mijn eentje ergens onder mijn zeiltje hoef te overnachten.
Ik heb er zin in, komen die Schwalbe Extreme's eindelijk van pas.
Wouter