Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets & Wandelvakantiebeurs 2009 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Fiets & Wandelvakantiebeurs 2009

wwwillem schreef:Ik heb es geprobeerd m'n nick te veranderen.

Is volgens mij niet mogelijk.
Heel goed opgemerkt Willem. Is niet goed getest :oops: maar zou nu moeten werken.
Helemaal mee eens. Ik wilde al een tijd mijn gebruikersnaam wijzigen van bombetter naar Samuel Jobse, maar verkeerde in de veronderstelling dat dat niet mogelijk zou zijn. Ik dacht een nieuwe gebruikersnaam te moeten aanmaken, maar is dus gelukkig niet nodig geweest.

Maar, even terug naar het onderwerp, zijn er nog FenW-beursfoto's?

Groeten,
Samuel Jobse
Dick Schuurman schreef:Misschien is dit het moment om, in ieder geval voor leden van De Wereldfietser, te besluiten op het forum je (echte) naam te gebruiken in plaats van een alias.
Ik heb me altijd al afgevraagd waarom op een forum als dit de anonimiteit gezocht wordt middels een alias en het weglaten van de woonplaats..... :?:
Je zou er bijna een goede (...???) reden achterzoeken... :twisted:

Kom op, wereldfietsers, laat weten wie je bent!

Helemaal mee eens zoals ik al een paar antwoorden hiervoor schreef. Het gaat hier over fietsen das niets om je voor te schamen toch?
Als aanvulling daarop zou ik willen oproepen om ook een foto te plaatsen, een avatar. Een tijdje terug heb ik al geprobeerd om mijn foto op te laden.
Echter dat werkt bij mij niet. Ik ze dat het bij sommige wel is gelukt. Hoe doe je dat?

edit: ik zie net dat ook deze tool nu wel werkt. Nu nog mijn foto verkleinen.
Jammer genoeg is de foto nu alleen in het profiel te zien en niet bij het antwoord dat je geeft. Dit was een tijdje terug wel zo. Wel zo prettig een gezicht bij het praatje niet? Wie volgt?

Blanche
Marianne schreef:DriesBa,

Net zo als jij het jammer vond dat niet iedereen achter de WF-kraam een naamkaartje op had, vind ik het wel jammer dat jij daar in alle anonimeit rond liep!!
Je hebt absoluut gelijk, maar hoe moet ik me dat voorstellen. Het was op dat moment vrij druk voor de kraam en wij stonden ertussen. Had ik moeten roepen: "Hallo, mag ik even.........?
Trouwens ik heet Dries en heb geen achternaam. Ik ben een navolger van Barteldszoon. Wat een ander aan personalia kwijt wil, respecteer ik.
O tempora, o mores. Tijden veranderen; vroeger (ik ben nog uit de tijd dat computers werden beheerd door dinosauriers) was een nickname een normaal verschijnsel, je wist niet beter. Maar voor degenen die dat graag willen weten: ik heet Arno en kom uit Den Bosch. Meer details tijdens de Paastocht, waar ook Loeki bij zal zijn.
Natuurlijk is Blanche het eens met een ex-plaatsgenoot :)
En voor Dries en Arno: het was maar een idee (Misschien is dit het moment enz. enz.....).
Iedereeen kan zo zijn redenen hebben om niet met zijn volledige naam op dit forum te verschijnen. Ik en met mij gelukkig vele anderen hebben die redenen kennelijk niet.
Binnen een vereniging als de onze leek het me een aardig idee om het allemaal iets persoonlijker te maken, wie daar problemen mee heeft; soi....

En nu weer on topic! Ik kon niet naar de beurs, maar wil wel graag van anderen horen (en zien: foto's!) hoe zij het vonden!
Een stukje terug in deze draad staat een link met foto's van Richard.
En toch nog even over die forumnamen. Niet iedereen wil zijn naam openlijk rondgestrooid hebben op internet. Als je naam opduikt in zoekresultaten kan dat door anderen verkeerd worden geinterpreteerd. Niet dat dit zo'n vaart zal lopen maar laat het in ieder geval een vrije keuze zijn of je onder je echte naam meepraat of niet.
De oorsprong van deze discusie over de nicknames was mijn suggestie om voortaan in de stand op de F&W beurs je nickname (ook) te gebruiken op je naamkaartje.
Ben het met Vincent eens dat je dit op het forum vrij moet laten .

groet Dirk
Leon schreef:Frank van Rijn was goed op dreef.
Dat viel me ook op. Z'n lezing stond weer als een huis!
Mocht je Frank gemist hebben....
http://www.frankvanrijn.nl/?page_id=7