Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hutten trektocht 2008 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Hutten trektocht 2008

Kom je ook Bert?

Voor de GPS liefhebbers, op http://www.fietsnet.be/routeplanner/default.aspx kun je de knooppunten route uitzetten en via een GPX in je GPS zetten. Zie ook andere posting mbt deze site. Kun je snelle Jim ook zonder bordjes blijven volgen. :lol:

Oja, Scrollen over de kaart door de kaart over scherm te slepen. (linker muistoets inklikken en muis naar links/rechts/onder/boven te bewegen) :oops: (Knooppunt 56 ligt bij Hoge Mierde)

Helaas is het nederlandse deel naar belgie niet goed te plannen. Je kunt niet van kp36 via kp37 naar kp49 zonder een omweg. Foutje in de planner op http://www.fietsersbond.net/fietsroutep ... ooppunten/ :( Het deel op zondag van de grens (kp22) terug naar het station kun je wel helemaal plannen voor je GPS via de Fietsbond routeplanner. :roll:

Op de web-site van NS weekend 1 en 2 november:
Let op! mogelijke vertraging: werk aan het spoor Amsterdam Centraal- Eindhoven

Dus houdt rekening met vertraging.... :?
neem een trein eerder :P

Eric op de Fiets schreef:Voor de GPS liefhebbers:
Ik heb op bikely.com de kaartjes gemaakt van de beide routes:
Eindhoven-Mol klik hier
Mol-Eindhoven klik hier
Als je een GPS hebt kan je hier ook gelijk de GPX-data downloaden (klik op Share daarna Download GPX). Overigens is op knooppunten fietsen nog gemakkelijker dan met GPS.

jim

jimvdberg schreef:
Eric op de Fiets schreef:Voor de GPS liefhebbers:
Ik heb op bikely.com de kaartjes gemaakt van de beide routes:
Eindhoven-Mol klik hier
Mol-Eindhoven klik hier
Als je een GPS hebt kan je hier ook gelijk de GPX-data downloaden (klik op Share daarna Download GPX). Overigens is op knooppunten fietsen nog gemakkelijker dan met GPS.

jim
Hey Jim, ik heb via een knooppuntenplanner ook de route gemaakt op gpx en die wijkt lichtjes af van wat jij hebt geupload. Ik heb er zelf nog niet gereden, dus ik weet niet wat de bordjes nu juist aangeven.
Verder wil ik nog even melden dat er nog een extra deelnemer is. Robin gaat ook meefietsen van Mol naar Eindhoven. ook met tentje. Dus ik en Robin hebben een plekje nodig op de Camping in Mol, ik heb mijn deelneming al meegedeeld maar die van Robin is nieuw.

Tot zaterdag in Mol!

s0lar schreef:Hey Jim, ik heb via een knooppuntenplanner ook de route gemaakt op gpx en die wijkt lichtjes af van wat jij hebt geupload. Ik heb er zelf nog niet gereden, dus ik weet niet wat de bordjes nu juist aangeven.
Verder wil ik nog even melden dat er nog een extra deelnemer is. Robin gaat ook meefietsen van Mol naar Eindhoven. ook met tentje. Dus ik en Robin hebben een plekje nodig op de Camping in Mol, ik heb mijn deelneming al meegedeeld maar die van Robin is nieuw.

Tot zaterdag in Mol!
Hoi Maarten, ik neem trouwens je tentje mee zaterdag; die had Tom al die tijd nog nog liggen.

jim

Zo te zien wordt het koud en droog!

Dringend advies: neem een dazer mee, want Rutger komt!

Is een stok ook goed Bert ???

:x

Wees gerust. Ik zal geen hond meenemen!!! :D :)

Ben bezig met het regelen van een avondmaaltijd in een restaurant vlakbij. Zijn er vegetariers onder ons?

Groeten,

Rutger

Zijn er nog mensen die vrijdagavond op een camping in de buurt afspreken ?
Ik denk eraan om vrijdagavond vanuit mijn werk de trein ri eindhoven te gaan en in het donker de weg naar een camping trachten te vinden :-)

De door onze vriend Roald geopperde Camping Molenvelden is gesloten.

Hai,

Voor degenen die vrijdag al gaan.
Is er al bekend welke camping er wordt aangegaan in de buurt van Eindhoven?
Ik heb er 3 langs zien komen.
2 natuurcampings en een minicamping.
Gr.
Betty

Rutger schreef::x

Wees gerust. Ik zal geen hond meenemen!!! :D :)

Ben bezig met het regelen van een avondmaaltijd in een restaurant vlakbij. Zijn er vegetariers onder ons?

Groeten,

Rutger
yep! Ik ben vegetariër.

Aande route,
Ik herinner me dat er aan de weg naar Wintelre ook een minicamping zit,

Deze: Mini camping Dekske

Zelf even bellen of die open is

Verderop zit deze nog , meer richting Vessem geloof ik:
http://www.hetcaves.nl/

geopend t/m 30 november....

Hoi,

Camping Dekske is gesloten.
Kampeerboerderij 't Caves is open, 10 euro voor een persoon met tentje ...

Kampeerboerderij 't Caves
Veneind 5
5513 NE Wintelre
040-2051805

Wat doen we, 't Caves ???

Ik vind het heleaal prima Lars.
Iets met Cave in de naam kan niet verkeerd zijn.Gr.
Betty

Boop schreef: Iets met Cave in de naam kan niet verkeerd zijn
klopt! Dat geschreven hebbende, voor de thuisblijvers:
This garden that I built for you
That you sit in now and yearn
I will never leave it, dear
I could not bear to return
And find it all untended
With the trees all bended low
This garden is our home, dear
And I got nowhere else to go

[nick cave]

Overigens is er onderweg in Vessem, Casteren, Netersel en Hooge Mierde wel een drinkgelegenheid.

Ik fiets jullie vanaf Casteren tegemoet...

SjirkM schreef:
Boop schreef: Iets met Cave in de naam kan niet verkeerd zijn
klopt! Dat geschreven hebbende, voor de thuisblijvers:
This garden that I built for you
That you sit in now and yearn
I will never leave it, dear
I could not bear to return
And find it all untended
With the trees all bended low
This garden is our home, dear
And I got nowhere else to go

[nick cave]