En daarom sluit ik me aan bij de woorden van Willem Jongman op de vorige pagina.Haike schreef:Als je goed had gelezen, dan had je nu niet hoeven denken, dat het om lidmaatschapgeld gaat, dan had je nu geweten waar het om gaat. Ik vind dit aardig richting afzeiken gaanMarco Meijerink schreef: ik denk dat het aan het lidmaatschapsgeld ligt. dat is veeeeel te hoog voor alleen maar een internetsite, toegang tot tientallen activiteiten, tijdschrift, landeninformatie, de start van je eerste wereldreis, de kans dat je aangestoken wordt en je ontslag neemt en vervolgens ergens in de shit in Tibet rondfietst. En daar komt bij dat de vriendenschare die je krijgt allemaal een kerstkaart willen hebben. Ook dat kost tijd en geld! Nee hoor, 15 euro geeft me veel te veel toegang tot de wereld. Is nog gevaarlijk ook........ Laughing
(het moge duidelijk zijn.....ik vind geen enkele reden om niet lid te zijn.....)
@ciclista: je kunt je nickname door een van de moderatoren laten veranderen. Ook met terugwerkende kracht.
Sjirk