Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wie zegt dat Martin een vrouw bedoelde? En jij?Demy schreef:Een mooie vrouw "stoot" noemen. Is dat nu vrouwonvriendelijk of juist een compliment?Michael W schreef:En je hebt ook geen last van dat gehoest, gekuch, geproest en andere vreselijke geluiden in de was/toiletruimtes.Michael W schreef: Heerlijk, oppad wanneer de hele camping nog slaapt
En verders mag van mij vrouwonvriendelijk geklets gemodereerd worden.
Zelf fiets of reis ik het liefst alleen om stoten te ontmoeten.
Kijk nou eens naar de quote van Franke bovenaan met de uitleg van "stoot" in de Dikke.DriesBa schreef:Wie zegt dat Martin een vrouw bedoelde? En jij?Demy schreef:Een mooie vrouw "stoot" noemen. Is dat nu vrouwonvriendelijk of juist een compliment?Michael W schreef: En je hebt ook geen last van dat gehoest, gekuch, geproest en andere vreselijke geluiden in de was/toiletruimtes.
En verders mag van mij vrouwonvriendelijk geklets gemodereerd worden.
Zelf fiets of reis ik het liefst alleen om stoten te ontmoeten.
Kijk nou eens naar de quote van Franke bovenaan met de uitleg van "stoot" in de Dikke.Demy schreef:[
Wie zegt dat Martin een vrouw bedoelde? En jij?
Dries, laat me je dan uit de droom helpen, deze jonge jonge is NU 63. Ik ben van 28-05-1945.DriesBa schreef:1800km? Chapeau. Ik zou willen dat ik nog jong genoeg was en veel vrije tijd had, dan werd ik een behoorlijke concurrent voor afstandvreters op de fiets.
Is dit misschien iets?Jans Kinds schreef: Ik heb nog nooit een oventje meegehad op de fiets, snoer was altijd te kort.
Dus zelf bakken zal lastig worden.
Jans
Jans, I'm so sorry! Je bent een kleine 5 jaar ouder dan ik ben. Ik ben nog maar een broekie vergeleken met zoveel ouderdom. Maar ik heb dan kennelijk ook minder ervaring op wereldfietsgebied. Hopelijk kan ik dat voor m'n 120 jaar nog inhalen, want ik hoop zo oud te worden en dan nog op een fiets gesignaleerd te worden.Jans Kinds schreef:Dries, laat me je dan uit de droom helpen, deze jonge jonge is NU 63. Ik ben van 28-05-1945.DriesBa schreef:1800km? Chapeau. Ik zou willen dat ik nog jong genoeg was en veel vrije tijd had, dan werd ik een behoorlijke concurrent voor afstandvreters op de fiets.
Ik hou van kilometervreten, geeft mij een rustgevende kick.
Dagafstanden dus tussen de 80 en 150 km. Net hoeveel ik er zin in heb.
Groet
Jans
Weet je zeker dat die ene foto niet van Brigitte Bardot of Sophia Loren is?Martin E. van Doornik schreef:Hier een kleine greep van ontmoetingen met leuke meiden op jeugdherbergen. Zeg maar in de jaren '70 en '80.
www.mijnalbum.nl/Album=XWBRA6AN en klik erop voor een vergroting.
Begin linksboven, met de klok mee: Uit welk land zij kwamen / plaats van ontmoeting (JH is afkorting van jeugdherberg):
Ierland / JH Dover, Eng.
Amerika / JH Vianden, Lux.
Frankrijk / JH Worms, Dld.
Tsjechoslowakije / JH Svitavy, ČS.
Rhodesië / JH Genève, Zwits.
Noorwegen / JH Fåborg, Den.
Het is al zo lang geleden nu. Ze zullen inmiddels wel al oma's zijn geworden. In 1985 ben ik getrouwd en ben nog steeds erg gelukkig. Als ik m'n leven zou overdoen, graag met mijn dezelfde vrouw. Met de Amerikaanse heb ik nog steeds heel af en toe contact per e-mail.