Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lidl fietsspullen. - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Lidl fietsspullen.

Ik ben net geweest. Het viel een beetje tegen.
De helm paste niet. One size fits all = no size fits me. (Max maat 59 en mijn kop is ruim 60, passen bevestigde het probleem) :cry:
De shirts hebben achterzakken, waar ik nooit het nut van in heb gezien. Ik zweet daar.
Het jack was ontworpen voor iemand met een wel heel dikke buik of met erg korte voorpootjes.
De schoenen vond ik niet echt goedkoop, mijn maat was er overigens ook niet.
Maar de groenten zijn lekker :D
Groet,
Leon

Hier (lidl rdam/mathenneserdijk) lag er ook nog genoeg om 9.30. Echter ik heb uiteindelijk de (enige?) laatste 2 Medium shirts gekocht, en een large (was een test om te zien welke het beste paste, en dat bleek medium te zijn). Buiten de medium shirts en fietsbroeken, was alles er in overvloed... vooral de large maten.

De pedalen niet gedaan om eerder genoemde reden en de schoenen uiteindelijk niet omdat 1) mijn hiel schoof bij de afwikkeling terwijl mn teen bijna te krap zat (mt.42) 2) alleen bij maat 43 of hoger ze in blauw waren (de rode vond ik niet mooi). 3) de binnenkant van de schoen uit dik kunstof materiaal (coolmax) bestond... en ik mijn voeten daarin al zag wegdrijven :S
Om eerlijk te zijn ben ik ook eigenlijk op zoek naar sandalen zonder klik, maar die wel mijn atb pedalen (die je zool opeten) overleven. De lidl schoenen zouden meer een testje zijn, maar daar is 30 euro toch net iets teveel voor.

Ik heb ze nu :!: , fietsophangsysteem voor mijn nieuwe schuur en fietscomputertje voor mijn zwarte Giant die in Zweden staat (oude is stuk). Net gekocht bij de Lidl in de Groninger wijk Beijum.
Leon schreef:Ik ben net geweest. Het viel een beetje tegen.
De helm paste niet. One size fits all = no size fits me. (Max maat 59 en mijn kop is ruim 60, passen bevestigde het probleem) :cry:
De shirts hebben achterzakken, waar ik nooit het nut van in heb gezien. Ik zweet daar.
Het jack was ontworpen voor iemand met een wel heel dikke buik of met erg korte voorpootjes.
De schoenen vond ik niet echt goedkoop, mijn maat was er overigens ook niet.
Maar de groenten zijn lekker :D
Groet,
Leon

Een helm moet de juiste maat hebben. Te ruim of te klein leidt af tijdens het rijden en kan daarom zelfs gevaarlijk zijn. Bovendien is een slecht passende helm niet echt comfortabel.
Heb ook nog even een maatje M jack gehaald. Ik verzuip er helemaal in. Niet bepaald een airodynamisch modelletje! Toch zit hij wel lekker en zitten er veel zakjes op. Ook de fietslift heb ik meegenomen. Lijkt me reuze handig als je eens lekker wilt sleutelen en schoonmaken.

Overigens lagen de schoenen de helft goedkoper in Belgie bij de Lidl.

De trappertjes reeds gemonteerd en het is een hele vooruitgang met wat er eerst op zat. Na een kwartiertje fietsen pakken je voeten al ongemerkt de juiste zijde van de pedaal.

:D Ik ben van morgen ook (2x) langs geweest. Ik ben terug gegaan om te ruilen i.v.m. de maat. Ik heb gekocht: 2 shirts, 1 langebroek, 1 fietsjack, fietsschoenen en sokken. De slips vond ik niets er zit geen zeem in maar een soort comfortabele laag. De kwaliteit lijkt mij in orde. Het zit allemaal lekker de praktijk zal het uitwijzen. Ik investeer altijd in spullen wat gewoon goed moet zijn zoals bijvoorbeeld de fietstassen, banden e.d.. De prijzen van fietskleding vind ik altijd dermate (soms 89 euro voor bijv. een shirt) hoog dat ik hier meestal vanaf zie, Nog een voordeel van Lidl: het is allemaal mooi neutraal gekleurt i.p.v. die schreeuwerige fietskleding welke je vaak aantreft. gr. Wijnand :arrow: :wink:

wijnand schreef:... Nog een voordeel van Lidl: het is allemaal mooi neutraal gekleurt i.p.v. die schreeuwerige fietskleding welke je vaak aantreft. gr. Wijnand :arrow: :wink:
Ehm, persoonlijk vond ik die rode shirts en schoenen, witte flashy shirts niet zo neutraal? Ik heb er op zich geen moeite mee... ik heb liever dat ik opval (mensen mij zien in het verkeer)
Trouwens... valt jouw mooie rode fietstassenset ook onder neutraal? Of ben jij gewoon consequent alles rood en zwart ;) Onbedoeld gebeurd dat bij mij namelijk (ook).

Deimor schreef:
wijnand schreef:... Nog een voordeel van Lidl: het is allemaal mooi neutraal gekleurt i.p.v. die schreeuwerige fietskleding welke je vaak aantreft. gr. Wijnand :arrow: :wink:
Ehm, persoonlijk vond ik die rode shirts en schoenen, witte flashy shirts niet zo neutraal? Ik heb er op zich geen moeite mee... ik heb liever dat ik opval (mensen mij zien in het verkeer)
Trouwens... valt jouw mooie rode fietstassenset ook onder neutraal? Of ben jij gewoon consequent alles rood en zwart ;) Onbedoeld gebeurd dat bij mij namelijk (ook).

Hee hallo, Ik heb niet zo'n moeite met felle kleuren, valt inderdaad goed op in het verkeer. Ik bedoel met neutraal meer dat het rustig is niet teveel kleuren door elkaar met grote teksten erop en zo. Voor de rest kan het mij niet zoveel schelen als het maar functioneel is. Verder vind ik de combinatie rood zwart inderdaad erg mooi. gr. Wijnand