Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht Sallandse Heuvelrug 28/29 oktober - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht Sallandse Heuvelrug 28/29 oktober

Gelukkig kunnen we als thuisblijvers altijd weer genieten van de foto's. Bedankt howbizar!!!

Nu de verhalen nog... ik kan niet wachten!!! Ik zal vast wel weer iets geweldigs gemist hebben...

Groet, Rena :wink:

Rena,

Wat jammer dat jij er niet bij was. Lord Jim heeft ons een prachtige tocht voorgeschoteld, over diverse landgoederen van zijn adelijke familie. Echte wereldfietsers slapen natuurlijk niet in kasteel, maar op een camping. Het was fantastisch kampeerweer, totaal niet koud. De tentjes waren 's morgens gecamoufleerd door een tapijt van herfstbladeren. Helaas had een deel van de wereldfietsers voor het slapen in een hut gekozen. Slapen in een hut met Lord Jim heeft als voordeel, dat je geen last hebt van de muggen. De muggen kiezen voor het zoete bloed van Jim.
Toch zal ik volgende jaar voor mijn tentje kiezen.

Jim zorgde zaterdag en zondag voor venijn in de staart: zaterdag een paar pittige klimmetjes (Het bord gaf aan 10%), en zondag, na de wind in de rug op de IJsseldijk, met een venijnige tegenwind naar Apeldoorn.

Jim bedankt!!!!

bert sitters schreef:Jim bedankt!!!!
Bert, heel graag gedaan, inderdaad hadden we nu met tentje kunnen kamperen. Maar we hadden dit weekend natuurlijk wel alles mee, de temperaturen waren nog steeds boven normaal en het bleef droog. Het geluk staat zoals zo vaak weer aan onze kant.
John (=howbizar): leuk om alvast foto's te zien als je net thuis komt, super!
Iedereen bedankt voor hun inbreng dit weekend: peter, anneke, gaele, dan, monique, ingeborg, mieke, kees, irma, ger, quirien, bert, ben, martijn, annemiek, natasja, annita, lars, fedor, fokko, chanouk, wim, eric, roel, rene, frank, johnny, freek, john (niemand vergeten?). Volgend jaar weer!

jim

Ha Jim,

prachtige tocht! Ook het mooie weer heb je weer voor elkaar gekregen; hoe doe jij dat toch altijd? ;)

Ik begrijp dat jullie vandaag ook nog mooi weer hadden?
Hebben jullie nog lang moeten wachten op het eten zaterdag? We hadden wel medelijden met jullie.... hopelijk os alles nog goed gekomen.
Na een reis om de wereld was ik om 0:00 uur thuis.

Iedereen en m.n. Jim bedankt!

groet,
Freek

FV schreef:Ik begrijp dat jullie vandaag ook nog mooi weer hadden?
Hebben jullie nog lang moeten wachten op het eten zaterdag? We hadden wel medelijden met jullie....
Freek
Ach zo kom je de avond wel door ;). Helaas niets meer van de prijs af kunnen kletsen.

Zondag was het idd prima weer nog. Dreigde wel veel maar daar bleef het bij, en ook het tegenwindje viel op veel plekken mee (bomen).

Was een lekker weekendje hoor!

bert sitters schreef:Jim zorgde zaterdag en zondag voor venijn in de staart: zaterdag een paar pittige klimmetjes (Het bord gaf aan 10%)
Volgens SBB is één stukje zelfs 12%. Iets van 10% over 500m. Tenminste voor zover ik kon vinden op internet.

Tenminste als het het gedeelte is wat "Diepe Hel" wordt genoemd.

Hallo :)

'T weekend was erg mooi, goed weer, afwisselende omgeving! Bedankt Jim, en natuurlijk de rest van de groep voor de gezelligheid. M'n ouders vonden het ook een leuke tocht. :)
Hier nog een paar foto's, het zijn er niet veel, maar toch.

http://ismieke.spaces.live.com/photos/

Mieke.

Hi Mieke,
Dat ziet er weer geweldig uit!!!!!!!
Groet, Rena :wink:
Hoi Jim,

Bedank voor de organisatie van de mooie hutten/kampeertocht.

Ik heb genoten van de omgeving en het kamperen bij zulke warme temperaturen. De tent is weer droog ;-))

Zondag sneller afgehaakt dan we dachten. Wel een mooie tocht naar Apeldoorn gemaakt via Raalte en Olst.

Nog wat plaatjes op www.ericopdefiets.nl

Groetje

Eric

Hoi Jim,

bedankt voor het gezellige :D fietsweekend, het was leuk om ook een keer met de Hollanders mee te fietsen .
Ik ga zeker nog een keer mee. :D

Groetjes,
Ingeborg

Hi Eric, heerlijk al die foto's!! Niet mee geweest, maar ik zit wel na te genieten... omdat ik de wind door m'n haren voel, de handvaten in mijn handen en het gras onder m'n kont... heerlijk!!

Groet, Rena :wink:

hallo allemaal,

Jim, het was weer geweldig!
heb niet veel foto's gemaakt, maar toch 4 voor op mijn spaces.

hhtp://spaces.msn.com/quirienveldman

oeps sorry, hier een link die wel werkt

www.spaces.msn.com/quirienveldman