Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend 18 t/m 20 augustus 2006 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend 18 t/m 20 augustus 2006

harry-fietsenaar schreef:Regen, en dan komen jullie niet? :evil: ... En Inge, onze kok beloofd geen soep te maken :!: Gewoon komen dus. ... :wink:
Aiii, foutje, Inge maakt toch soep :oops: .

Wil een ieder die mee eet er aan denken om Beker, bord en bestek mee te nemen!!

Harry,

is er zaterdag ook een appeltaartfietstocht? :D

Freek

Hallo allemaal,

Helaas kan ik er niet bij zijn in de Harskamperdennen, wegens een ongelukje thuis, heb een ontstoken pees in mijn rechter schouder (ik ben links!!!) en mag/kan de eerste weken niet fietsen (stevig balen hoor)

de moraal van dit verhaal: Je huis schilderen? Door een vakman laten doen.... kan je in de ontstane vrije tijd lekker fietsen.........

Jammer Rena, je ziet mijn nwe fiets echt wel een keertje, met 1 hand roeien kom je niet ver.................... alleen heel kleine rondjes(?)

G roets, Guus

Goh wat jammer Guus, want ik keek er wel naar uit. Was erg benieuwd naar je fiets, maarja, gezondheid gaat voor!!

Uiteraard is er op zaterdag een APPELTAARTFIETSTOCHT !!!!
Zonder zou geen compleet weekend zijn, toch?

Groet, Rena :wink:

Guus schreef:Hallo allemaal,

Helaas kan ik er niet bij zijn in de Harskamperdennen, wegens een ongelukje thuis,
G roets, Guus
Hallo Guus,

Je kan ook zonder fiets komen!
De zaterdag rijd je niet met de fiets over de Veluwe, maar kom je heerlijk tot rust op de mooie camping.
Het eten en de dia's zijn ook met een blessure mogelijk, lijkt me.

Groeten, John.

renaw schreef:Uiteraard is er op zaterdag een APPELTAARTFIETSTOCHT !!!!
Zonder zou geen compleet weekend zijn, toch?
I.v.m. met het weer zou die tocht wel eens heel veel cholesterol kunnen bevatten :shock: :wink:
Leon

FV schreef:is er zaterdag ook een appeltaartfietstocht? :D
Groep drie, fietst zijn neus achterna. Op het gevoel, met wereldfietser instinct ...
Mocht jij de leiding op je willen nemen van deze groep (en jou neus weet natuurlijk feilloos iedere appeltaart in de omgeving te localiseren) dan is er bij deze:

De eerste officiële Wereldfietser Appeltaartentocht.

Afbeelding

Het is een leuk idee voor een nieuw boek: 'fietsen langs appeltaarten' 8) :P

Rutger
www.rutgersreizen.nl
schrijver van het boek 'fietsen langs brouwerijen'

Beste mensen,

Leon heeft een eerste aanzet gegeven, zie http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 9251#29251

Dus, mocht je spullen in huis hebben die je niet meer gebruikt en/of die je dubbel hebt, neem ze dan mee naar Harskamperdennen. Het zou zomaar kunnen zijn dat iets wat niet meer van waarde voor jezelf is, veel kan betekenen voor een ander!

Groet en tot morgen, zaterdag of zondag,
Rena :wink:
Secretaris vereniging De Wereldfietser

Kreeg zojuist een mailtje van iemand die niet kan komen maar wel een lichtgewicht tent zoekt. Heb je er nog een over: ik heb zijn e-mailadres.

Voor diegene die NIET van regen houden......

We nemen 4 grote dekzeilen mee die we tussen de bomen kunnen spannen. Met de hulp een paar stevige mannen/vrouwen hebben we binnen een mum van tijd een droge plek op de camping.
Kijk uit naar een blauwe bus....daar liggen de blauwe dekzeilen in.

(harry; kan natuurlijk ook onder worden geslapen :lol: )

Beste mensen,

Wij hebben lang getwijfeld, maar....

Wij hebben er zin in en komen eraan!!


Groet Gijs en Hetty Willemsen

Het weekend was een groot succes. Het was geweldig om zoveel gelijkgestemden te ontmoeten. Maar nog even de aandacht voor het volgende:

Afbeelding
Na afloop bleken er twee elektronische douchesleutels te zijn verdwenen.
Als deze niet boven water komen worden hiervoor kosten bij de vereniging in rekening gebracht. Wil degene die er nog een in zijn zak / bagage mocht vinden deze terugsturen naar camping de Harskamperdennen.
Houtvester van 't Hoffweg 25
3775 KB Kootwijk
t: 0318 - 45 62 72
o.v.v. Wereldfietser
Wie o wie heeft ze per abuis meegenomen?

Beste allemaal,

Voor mij was het erg teleurstellend dat ik er vanwege veel werk niet bij kon zijn, maar ik ben blij dat jullie hebben genoten. Misschien is er in het najaar nog iets leuks waar we elkaar kunnen treffen?

Sorry dat ik bij mijn goede vriendin Marion de Hond niet goed weer voor het hele weekend heb kunnen regelen (zie mijn vorige berichten), maar gistermiddag zat volgens mij wel snor.

Rutger
www.rutgersreizen.nl
(en schrijver van het boek fietsen langs brouwerijen)

Een Sep-key is inmiddels terecht. no 277 (op de achterkant) is nog zoek.

Afbeelding

Na de vergadering vertelde handige Harm dat een sleutelplank aan een boom bij de kampvuurplek de oplossing is.
Desnoods een kladblok en pen erbij om de naam van de doucher te noteren.
Een meter touw aan de sleutel en hij verdwijnt ook niet zomaar in je broekzak.
Lijkt mij afdoende om herhaling te voorkomen.

Groeten,

John.

Harry,

bedankt voor de organisatie van dit geweldige weekend: grote opkomst, prachtig weer, gezellig gefietst, mooie dialezingen en een geslaagde ledenvergadering. Heb zoals gewoonlijk weer genoten!
En niet te vergeten de 127 gangen maaltijd van Inge... Inge, wanneer kom je weer koken?

Groeten,
Freek

Het weeekend was echt helemaal te wauwi!
Dank aan alle aanwezigeleden voor de gebrachte gezelligheid, het KNMI dat slecht weer voorspelde en goed weer bracht, waardoor de Veluwe heel rustig was, aan Inge* en de kooploeg voor het werkelijk onovertrefbare diner met tientallen verschillende schotels uit vrijwel alle werelddelen, aan de andere toerleiders voor de mooie fietstochten, de lezers voor de inspirerende reisverhalen (ik krijg weer zin!), de diverse horecagelegenheden voor de appeltaarten en bijbehorende drankjes en en natuurlijk de organisatie die dit allemaal mogelijk heeft gemaakt.
Ik verheug me al op de volgende keer!
Leon

*: Inge heb je al veel huwelijksaanzoeken binnen? :wink:

Iedereen weer heel erg bedankt voor het enorm leuke weekend. We hebben het erg naar onze zin gehad. De organisatie zat weer prima in elkaar. Grote pluim voor al jullie tijd die jullie erin steken.
Heerlijk om te zien dat de vereniging zo leeft......
Moet toch zeggen dat het elkaar in het "echt" spreken enorm veel leuker is dan via mijn pc'tje...

Zijn de fietsers nog droog thuis gekomen? Toen wij terug reden vielen er een paar hele stevige buien over ons heen. We moesten aan jullie denken...

Oh ja, Leon: volgens mij is Inge al bezet :lol:

Nog even twee kleine fotootjes van het belangrijkste orgaan van onze vereniging, de ledenvergadering! Ok....niet zo spannend als snelle fietsfoto's maar dit is wel het moment waarop leden van de wf richting kunnen geven aan de vereniging. Belangrijk dus om bij te zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes,
Marco

Marco Meijerink schreef: Zijn de fietsers nog droog thuis gekomen? Toen wij terug reden vielen er een paar hele stevige buien over ons heen. We moesten aan jullie denken...
Thuis wel, over droog zullen we het maar niet hebben :cry: