Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hoe kan ik comfortabel plassen in de nacht - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Hoe kan ik comfortabel plassen in de nacht

nog niet onder de min 10 gekampeerd denk ik???

In Mauritanië (Noadhibou) was het op de camping achter de tenten erg groen voor woestijnbegrippen. 's Morgens werden de muntblaatjes geplukt....voor de thee. :oops:

Jarl schreef:Wanneer ik nodig moet, dan loop ik gewoon naar het toiletgebouw Jarl
Eerst aankleden in het donker dan een eind door de kou en het donker lopen en vervolgens weer alles uittrekken en klaarwakker weer proberen te slapen.

Geef mij mijn emmer maar, of eigenlijk drink ik 's avonds gewoon niet meer.

Aankleden in het donker? Ligt er natuurlijk wel aan in welk jaargetijde je gaat. Maar over het algemeen is er 's nachts toch niet veel te beleven buiten en dan ga ik me dus ook niet helemaal aankleden om een plas te doen. Haha.

Jarl

inderdaad, teva's+onderbroek + evt een t-shirt zijn meestal genoeg, tenminste tot -5... daarna doe ik er wel een broek bij aan. Maar lekker koud je warme slaap zak inkruipen, is heerlijk :)

Toch doet dit me denken aan die grap van de gek die keer op keer keihard met z'n hoofd tegen een muur aan rent. Iemand ziet het gebeuren en vraagt waarom hij dat doet, waarop het antwoord luidt: "het is zo'n lekker gevoel als de pijn wegtrekt!". :shock:

Sephi schreef: teva's+onderbroek + evt een t-shirt
Ik slaap daar niet in... :wink: