Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Op zoek naar de ultieme powerbank en oplader - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Op zoek naar de ultieme powerbank en oplader

Verwarrend plaatje. Ze bedoelen of of of, en niet en en en (dus of 2x een kleine, of 1 x een grote)
Zie mijn reactie hier: viewtopic.php?p=472277#p472277
Uiteindelijk gekocht : INIU Cougar P63-E1 Power Bank Smallest 100W 25000mAh × 1
Oplaadtijd met mijn laptop oplader van 0 naar 100 procent in : 2 uur en 41 minuten. 40% procent in het eerste half uur. Helemaal super voor tijdens een koffie break in een cafeetje :-)
Dank je wel allemaal voor de input.
Mosterd na de maaltijd natuurlijk, maar er is net een nieuwe best-buy powerbank gepubliceerd op tweakers.

https://tweakers.net/best-buy-guide/powerbanks/
Zorg dat ze tegen een stootje kunnen of neem 2 simpele mee. Een back-up is altijd lekker als er per ongeluk eentje valt en niet meer goed werkt. Als ze allebei blijven werken ook prima.
Er is een terugroepactie voor een paar types Anker powerbanks.
Zie https://tweakers.net/nieuws/236776/anke ... evaar.html
Gisteren hebbeb wij gefietst met TopoGPS op de iPhone 16 pro, scherm constant aan, voorgeladen track, vliegtuigstand, batterij op energiebesparing.

Op de fiets om 08.45, van de fiets om 17:15. Rustig aan en veel rusten, ruim 2 uur totaal niet gefietst (museum, koffie, lunch, boodschappen). Dus totaal ruim 6 uur genavigeerd met scherm aan. Daarbij dezelfde telefoon ook voor fotograferen gebruikt.

Aan het eind van de dag had ik nog 60% acculading in de telefoon.
Polling schreef:
zo 20 jul, 2025 09:58
Gisteren hebbeb wij gefietst met TopoGPS op de iPhone 16 pro, scherm constant aan, voorgeladen track, vliegtuigstand, batterij op energiebesparing.
Een kleine opmerking over die 'energie spaarstand' op de iPhone ... Volgens mij verstuurt ie dan ook niet meer je recente locatie-gegevens ten behoeve van Zoek Mijn iPhone. Dus mocht je je telefoon dan onderweg kwijtraken dan ie is niet op die manier terug te vonden (zo ondervond ik afgelopen kampeer-weekend in Duitsland :oops: )