Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Op zoek naar een Koga vakantiefiets - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Op zoek naar een Koga vakantiefiets

Die u vormige klemmen zijn voor als je hem op een voorvork wil monteren zonder montagepunten.
Maar die heb jij niet nodig
Hallo,

Heb de beugels proberen om te zetten maar dit past echt niet, dan zou elke keer als ik het wiel eruit wil halen de voordrager moeten demonteren.

En zoals ie nu zit, is het best al wel stevig.
Hij zit inderdaad verkeerd om. Maar daar komt nog iets bij: dragers zonder beugel aan de bovenkant mag je eigenlijk alleen gebruiken als de vork ook doorlopende boutgaten heeft zodat de drager aan beide kanten van de vorkpoten vast zit. Als dat niet zo is, is het ook niet verbazingwekkend dat er vorig jaar een boutje brak. De correcte constructie is die van de Tubus Duo.
Hallo,

Ben nu op zoek naar een vervangende wielset voor de Koga Roadrunner.
Zou dit wat kunnen zijn (naafdynamo is voor mij niet perse een must)?
http://www.lagersvoordefiets.nl/Wielset-28-shimano-rm-60-naaf-8/9-speed
Of is dit een goedkoop=duurkoop verhaal?

Bedankt alvast voor jullie advies hierover.
Er staat niet veel technische informatie bij: ? spaaks ; velgbreedte? ; gewicht ?
Je kunt het nog even navragen.
Maar als het Shimano-wielen zijn (dus niet alleen Shimano naven) zou ik het wel aandurven.

Ik liep in Frankrijk een Decathlon-winkel binnen en zag dat ze ook redelijk geprijsde wielsets hadden. Merkloos qua onderdelen, maar wel van Decathlon. Dat zou ik ook aandurven, omdat Decathlon op fietsgebied een goede reputatie heeft.