Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Da's hetzelfde als een XL Fargo en die is groot idd kan ik je vertellenGrandonneur schreef: ↑ma 07 jun, 2021 20:37D'r staat hier een geometrietabel, die lijkt ingevuld.
https://avaghon.nl/avaghon-grave/
Snel vergelijk met m'n racert: stukkie langer aan de voorkant en een scherpere balhoofdhoek. iets langere achterkant. iets hoger balhoofd. Ik denk: toch scherp sturen, zonder nerveus te worden. Ruimte voor ~50mm banden. drop bar. Wel voor comfort en controle, iets minder diepe zit.
Opmerkelijk verschil tussen stack L vs XL. kweenie of dat klopt. De XL zit op de waarden van een 64cm Specialized Diverge. Da's wel héél XL.
ja maar de Atlas is toch gewoon de opvolger van de S28 die eerst nog uitgefaseerd moet worden?
Daar heb je vast een punt, maar stop er dan een excenter in plaats van schuifpadden, schijfrem bevestiging IS2000 en klaar.Grandonneur schreef: ↑ma 09 aug, 2021 18:24ja maar de Atlas is toch gewoon de opvolger van de S28 die eerst nog uitgefaseerd moet worden?
Geen hard to find lugs meer behalve de vette custom onderbuislug zoals de X29. Balhoofd omhoog vanwege geen traditionele vorken meer. GT doorsteek zadelbuis vanwege geen idee. Vast nog een paar slimme tweaks.
Ach, die kunnen er voordat 'ie gelakt wordt vast wel af, of misschien is het wel mogelijk 'm te bestellen zonder dat ze er ooit op hebben gezeten. Als de voorvork dezelfde is als in de S28 zit, dan kan die sowieso al zonder velgremnokken, want die had de mijne ook al niet.
Een Avaghon met excenter kan ook, alleen dan wordt het een tandem. Of full custom natuurlijk
Idd erg fraai. Grote kans dat dat de volgende fietsuitgave wordt
Voor mij in ieder geval wel: staat in bestelling. Kon alleen proefrijden op de Racert en toen wist ik het wel: staal is het helemaal.