Niet verwacht dat er op het door mij gestarte onderwerp zoveel reacties los kwamen. In ieder geval wel leuk dat er zoveel verschillende meningen zijn.
Sinds de start van mijn vraag hebben we 2x Idworx ER aangeschaft. Een mannetjes en een vrouwtjesmodel De reden voor de aanschaf was dat er een nieuwe fiets voor mijn vrouw moest komen en na de verkoop van onze ligfietsen en gebruik makend van het fietsenplan van de baas konden we met het bijleggen van een klein bedrag de Idworxfietsen aanschaffen. Ik MOEST ook maar meedoen met de aanschaf van een nieuwe fiets! Tot nu toe nog geen dag spijt gehad. We wilden maar 1 fiets per persoon hebben en deze moest overal voor geschikt zijn. De fietsen zijn ideaal voor het dagelijks gebruik, (bijna)onderhoudsvrij, goede materialen en niet zo jatgevoelig als al die andere bekende merken. Op de standaarduitrusting hebben we alleen het stuur laten aanpassen (hybride stuur).
Afgelopen zomer de fietsen zo'n 1300 km uitgetest en ze mogen blijven!!
Als er nog vragen en/of opmerkingen zijn dan lees ik het wel. Maar voor ons is het in ieder geval WEL de ideale (vakantie)fiets.