Is het een Uni 6 in 1hub die je hiervoor gebruikt?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Is het een Uni 6 in 1hub die je hiervoor gebruikt?
Vergeet Basecamp (werkt alleen op tablets met windows). Tegenwoordig kan je prima routes plannen op je smartphone of tablet met Osmand (ook offline) of online routers als brouter, heb je echt geen laptop voor nodig. En doe je je smartphone op je stuur dan kan je zelfs je Garmin thuislaten (bespaart je een hoop gedoe zoals in dit draadje).
Ik gebruik pocket earth en kan gewoon vanaf mijn iPad de track op de GPS zettenpetraspin schreef: ↑di 10 aug, 2021 05:17Ik overweg om een ipad Mini 5 aan te schaffen met ios 14 en blijkbaar ook OTG ((on-the-go) ondersteuning. Betekent dat dan dat ik een garmin gps met een eenvoudige lighting to usb kabel kan aansluiten om gps tracks over te zetten van de ipad mini naar garmin gps (montana) ?
Ik had begrepen dat met OTG de garmin voldoende stroom krijgt om bestand over te zetten of begrijp ik dat verkeerd en heb ik toch een Lightning-naar-USB-3-camera-adapter nodig?
Weet er iemand of er een tablet bestaat waarop je garmin basecamp kan gebruiken?
Nu moet ik altijd grote computer mee sleuren als ik onderweg gps tracks wil maken.
Heb voorlopig nog geen smartphone of tablet.
Ik begrijp je niet.De tovenaar schreef: ↑di 10 aug, 2021 17:15.....Heb je ook het gedoe niet van troep die de Ipad naar je Garmin schrijft (en die daardoor overstuur kan raken)...