Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Natuurlijk snap jij dit wel Leon.
Niet meer inleveren om te ruilen voor een andere maat, denk ik. Vermoedelijk had de dealer al zo'n idee dat-ie hem niet gauw zou slijten aan een ander.
Bedanktgios schreef: ↑zo 27 okt, 2019 12:54Het ziet ernaar uit dat je een jonge gezonde sportieve kerel bent. Waarom fiets je dan in hemelsnaam dat stukkie met een elektrische fiets? Met mountainbike nog steeds geen last? Bij fysiotherapeut geweest?
Want aan je houding is niet veel mis als je van rechtop fietsen houdt.
Ik denk dat ik bij mijn oude fiets zelfs iets meer rechtop zit.WimB schreef: ↑zo 27 okt, 2019 13:39Mijn indruk is toch dat die fiets in de reach behoorlijk te klein lijkt. Zit je op je oude fiets ook zo recht op. Zo niet dan zal je op deze fiets meer wind vangen, dus meer druk op de pedalen moeten leveren om het zelfde te berijken.
De zelfde foto maken maar dan op je oude fiets?
In Paint heb ik op de foto een lijn recht omhoog vanuit het hart van de trapas gezet. Met die lijn en de stand van je been moet ook iets te leren zijn op het internet.
Ik heb ze nagemeten, 170mm. Dat is hetzelfde als bij mijn MTB.fud0 schreef: ↑wo 30 okt, 2019 01:10Kan het aan de lengte van de trapas liggen wellicht? Ik heb begrepen dat een zo kort mogelijke trapas de benen zo dicht mogelijk bij elkaar houdt en dat het best is voor je houding. Alles wat dus breder/ te breed wordt, kan evt. last geven. Door de "Bosch" lijkt de trapas langer te moeten zijn, dan 'standaard' om te kunnen passen in het frame?
Ik ga vanavond mijn zadel weer een stukje naar achteren plaatsen. Op deze fiets heb ik vaak het gevoel dat ik inderdaad met gesterkte armen fiets.
Gebaseerd op mijn houding, of de frame afmetingen?