Ik vraag me af of dat zo zou werken... mensen die een positief verhaal posten én aan hebben geven "belangen" te hebben worden misschien net zo afgezeken als nu het geval is

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik vraag me af of dat zo zou werken... mensen die een positief verhaal posten én aan hebben geven "belangen" te hebben worden misschien net zo afgezeken als nu het geval is
Geloofwaardig schrijven is een aardige kunst. Geloofwaardig schrijven van iets dat je niet meent verdraaid moeilijk.Fedor schreef: ↑do 05 apr, 2018 20:46Ik vraag me af of dat zo zou werken... mensen die een positief verhaal posten én aan hebben geven "belangen" te hebben worden misschien net zo afgezeken als nu het geval is... met het enige verschil dat ze nu niet met verdachtmakingen maar met "bewijs" om de oren worden geslagen.
Als dat zou gebeuren, dan grijpen we meteen in. Afzeiken wordt in geen enkel geval getolereerd. Ik vind het belangrijk dat we respectvol met elkaar omgaan.Fedor schreef: ↑do 05 apr, 2018 20:46Ik vraag me af of dat zo zou werken... mensen die een positief verhaal posten én aan hebben geven "belangen" te hebben worden misschien net zo afgezeken als nu het geval is... met het enige verschil dat ze nu niet met verdachtmakingen maar met "bewijs" om de oren worden geslagen.
Zo kan het inderdaad ook gaan, ik stelde het hier dus wat te rooskleurig voor.Fedor schreef: ↑do 05 apr, 2018 20:46Ik vraag me af of dat zo zou werken... mensen die een positief verhaal posten én aan hebben geven "belangen" te hebben worden misschien net zo afgezeken als nu het geval is... met het enige verschil dat ze nu niet met verdachtmakingen maar met "bewijs" om de oren worden geslagen.
Je raakt hiermee wat mij betreft de kern van het verhaal en ik deel je mening.Wim schreef: ↑vr 06 apr, 2018 09:03Het gaat om de aard van wat wordt verzwegen. Het zal mij worst zijn als ene Berend Botje de directeur van de vuilophaaldienst blijkt te zijn, maar anoniem zijn grote tevredenheid uit over de tent die hij gekocht heeft. Ik ga er dan terecht van uit dat Berend Botje dit oprecht en zonder bijbedoelingen heeft verteld. Dan kan het nogal altijd onzin zijn, maar wel oprechte. Dat is anders als een bekende wereldfietser de loftrompet opsteekt over een bepaald merk tent, en zegt dat die tent veel lichter, degelijker, handiger of wat dan ook is, maar er niet bij vertelt dat hij door de tentenfabrikant betaald wordt voor advies, en al jarenlang gratis tenten krijgt. Het kan dan nog altijd zijn dat deze bekende wereldfietser heel verstandige dingen te melden heeft, maar dat wil ik dan als forumgebruiker wel kunnen afwegen tegen de achtergrond van de zakelijke betrokkenheid. Als die betrokkenheid verzwegen wordt voel ik me bedrogen.
Zit in die zin niet dezelfde contradictie als die welke de aanleiding is voor deze discussie?Eric op de Fiets schreef: ↑di 17 apr, 2018 00:39... onafhankelijke informatiebron ... gevoed .... vanuit de markt.
Kijk jij dieLeon schreef:
[Ongenuanceerde gegeneraliseerde mening] Unboxing-video's: meeestal 17 jarige meisjes (alleen knappe meiden toegestaan) die op Youtube een doosje met een nieuw gekregen ding (ze krijgen die dingen gratis toegestuurd) opendoen en dan ooooh en aaaaah roepen.[/Mening]
Hier ook.Travelmaster schreef: ↑di 17 apr, 2018 09:40Ben het overigens met je eens voor een rubriek Nieuw Spul. Is ook gewoon leuk, nieuwe spulletjes kijken zonder eigenbelang. Heb er al vaker voor gepleit.
Is er iets wat "onafhankelijk" is? Wat is "onafhankelijk"? Ik denk niet dat het bestaat. Er zijn altijd belangen, al is het maar een eigenbelang. Met een commercieel belang uitsluiten, sluit je ook een informatie stroom uit wat mij naar mijn mening niet in het belang van de leden is. De doelstelling van de vereniging is immers informeren.
Travelmaster schreef: ↑di 17 apr, 2018 09:40Ben het overigens met je eens voor een rubriek Nieuw Spul. Is ook gewoon leuk, nieuwe spulletjes kijken zonder eigenbelang. Heb er al vaker voor gepleit.
enTravelmaster schreef: ↑ma 15 jan, 2018 13:04Op het forum is vrij algemeen bekend dat de posts van Hans Baak gewoon reclame zijn voor producten die hij verkoopt. Maar een betere plek voor dit soort reclame is er niet op het forum. En misschien hoort het er ook wel niet.
en
Zo maar een greep van reacties op eerdere posts van Hans Baak (gevonden door op zijn naam te zoeken in dit forum).