Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stuurtas bevestigen aan balhoofdbuis - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Stuurtas bevestigen aan balhoofdbuis

Travelmaster schreef:
wo 09 mei, 2018 09:13
Oh, is het horizontale deel vastgelast aan de pen? Ja, dan is het niet zo eenvoudig.
Als de boel toch gelast is, het een kleine moeite om de bel door te slijpen, in te korten en weer aan elkaar te lassen :) En bij montage de pen meteen ff omdraaien. Het zou het stuurgedrag flink verbeteren (wel afhankelijk van hoeveel kilo er in de stuurtas gaat).
Best wel veel moeite als dat ding zo is aangeschaft, en wanneer je niet de middelen, financieel dan wel technisch, bezit om het zelf te kunnen doen.
Inge1 schreef:
vr 04 mei, 2018 07:00
Een losse stuurpen met stukje stuur doet exact hetzelfde - zit er bij mij inmiddels al weer 5 jaar op.
Mja, maar deze is goedkoper, en dan hoef ik zelf niet meer te zagen en te doppen.
Afgelopen weekend een 200km gereden met de nieuwe bepakking. Voortassen, stuurtas en twee achtertassen. Kan met 30 km/h met losse handen fietsen zonder dat de zaak aan de slinger gaat. Ook 50km/h gedaan zonder enige vorm van trilling of slinger. Ergo de stuurtas blijft lekker zitten waar die zit.

Rest mij jullie te bedanken voor alle adviezen.