Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gates, CDC, CDX, en Santos - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Gates, CDC, CDX, en Santos

Derailleurfiets kopen...
Matthieee schreef:
wo 31 jan, 2018 07:15
Tja tja tja, cdc, cdx, het zal wel. Je mag er natuurlijk van vinden wat je wil maar geef toe: het is gewoon niet stoer zo'n riem. Als ik fietspech heb wil ik van top tot teen onder de kettingsmeer thuis komen :lol: , met zo'n elegante riem gaat dat natuurlijk niet lukken.
Maar zonder elegantie kan je natuurlijk vandaag de dag niet meer voor de dag komen. Ben benieuwd wat de avant-garde ons in de toekomst voor gaat schrijven. Misschien gaat het nog wel eens zover komen dat de haute couture van de fietsencollecties op de catwalk wordt gepresenteerd. Het meest begeerde object is dan een moderne fiets met een authentieke look die doet denken aan lang vervlogen tijden toen mensen nog echt gebruik maakten van fietsen om zich op te verplaatsen. :D
rooss schreef:
wo 31 jan, 2018 12:19
Misschien gaat het nog wel eens zover komen dat de haute couture van de fietsencollecties op de catwalk wordt gepresenteerd.
Op een presenteerblaadje: https://www.youtube.com/results?search_ ... shion+show
Matthieee schreef:
wo 31 jan, 2018 07:15
Als ik fietspech heb wil ik van top tot teen onder de kettingsmeer thuis komen :lol: , met zo'n elegante riem gaat dat natuurlijk niet lukken.
Tijdens fietspech met zo'n elegante riem kom je onder de vaseline thuis.. :P
benieuwd wat je vrouw leuker vind als je thuis komt...
Jullie gaan me toch niet vertellen dat je met zo'n "onderhoudsvrije" riemaandrijving kans hebt op pech... straks gaat zo'n riem nog een avontuurlijk imago krijgen en dat is helemaal niet de bedoeling... :!:

Een avontuurlijk imago lijkt mij voorlopig toch echt voorbehouden aan derailleurfietsen met een olie uitdampende ketting :twisted: !!
Precies en daarom rijden al die hipsters met kettingen :lol:
De schaarse keuze in goedkope fixed gear riem naven helpt waarschijnlijk ook niet mee :lol: