Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Remsysteem advies gevraagd - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Remsysteem advies gevraagd

Draaipunten schoonmaken en smeren, noodles schoonmaken en smeren, nieuwe kabels en nieuwe blokjes al geprobeerd?
@ allen: na beraad had ik besloten de hoeven te vervangen voor Deore. Nou ja in dit geval te laten vervangen want ik heb gewoon geen tijd momenteel. Voor de grepen dan LX grepen. Maar dat blijkt natuurlijk helemaal niet te kunnen want op mijn oude fietsje zit een 8 versnellingen cassette dus dat kan helemaal niet. De FM vond hoeven vervangen en dan de (shimano) grepen laten zitten onzin. Hij heet nog eens gekeken en gaat alleen de kabels vervangen en alles lekker smeren en afstellen. Hij vond het nog prima en smeerde me dus niks aan. Valt ook alweer mee (nou ja eerst zien want hij is nog niet klaar). Ik ben dus benieuwd wat er uiteindelijk van komt. Remt vast beter dan hij deed en ik heb er in de UK ook mee gefietst dus vooruit maar :-) Dat zal ik volgende week ook wel weer kunnen. De Santos gaat dus niet mee, want de Fuji is makkelijker voor mijn lief als hij off road moet fietsen als ik ga hardlopen. Ik ben dus de klos en zal nog een keer een lange tocht met de oude fiets en de doggyride moeten maken :-) Jammer maar helaas.

@ shrek: dat gebeurt dus nu uiteindelijk ook :-)
[quote="Voor de grepen dan LX grepen. Maar dat blijkt natuurlijk helemaal niet te kunnen want op mijn oude fietsje zit een 8 versnellingen cassette dus dat kan helemaal niet. [/quote]Ik ben benieuwd waarom.
Leon schreef:
"Voor de grepen dan LX grepen. Maar dat blijkt natuurlijk helemaal niet te kunnen want op mijn oude fietsje zit een 8 versnellingen cassette dus dat kan helemaal niet.
Ik ben benieuwd waarom.
Dat vraag ik me ook af. Dus nogmaals de oproep voor wat foto's. Een goed beeld zegt meer dan duizend woorden, dus als je goede informatie wilt zijn foto's een eerste stap.

Renaat
@ leon: geintegreerde shifters
Max2015 schreef:@ leon: geintegreerde shifters
Ik vermoede het al dat de verklaring kon zijn. Maar de verwarring ontstond omdat je de cassette als oorzaak aanwijst en niet de shifters.

Renaat