Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santiago low budget - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Santiago low budget

almeloo schreef:en begint steeds beter te luisteren zonder riem, .
In spanje en frankrijk mag de hond niet los. verder denk aan de zwerfhonden en boerderij honden deze zijn vaak niet zo sociaal
Ik schiet voortdurend in lach als ik dit topic ' open sla' .
En dat bedoel ik positief.
Enige zelfspot ontbreekt niet bij Almelo....
En ook niet aan lef.
Met een hond naar SdC op de fiets is niet niks.
Volgens mij heb je al voldoende tips gekregen en heb ik weinig toe te voegen.
Eentje dan, ga in Spanje om half 4 s middags warm eten.
Is goedkoop, daarna nog een stukje fietsen en brood voor later mee. Hoef je niet tot 21 uur te wachten. Die halve fles wijn zou ik laten staan, zakt zo lekker naar de benen.
Veel plezier
Anja
dijken63 schreef:Eentje dan, ga in Spanje om half 4 s middags warm eten.
Mijn ervaring leert dat op zijn minst in de provincies Soria en Teruel tussen 14 en 19 uur vrijwel alles dicht is. Op zondag is dat welicht anders, maar daar kun je niet elke dag op wachten en je kunt ook niet plannen dat je elke middag door een grotere plaats komt en je wilt al helemaal niet langs een grote weg blijven fietsen om toch maar geen restaurant te missen.

Het binnenland van Spanje vind ik gewoon te dun bevolkt om standaardoplossingen te gebruiken. Je zult het moeten doen met wat er is. Soms is het dit, soms dat en soms moet je iets onder uit je tas halen en hopen dat het nog goed is.
Geen idee, maar is de volle weg naar Santiago vergelijkbaar met het Spaanse binnenland? Misschien dat het Nederlands Genootschap van Sint Jacob daar de juiste informatie over kan geven? Het is hun vakgebied lijkt me.
De hond laat ik alleen maar los op veldjes waar ik zicht heb op haar, want mevrouw lijd aan het syndroom "kip zonder kop", als zij los gaat heeft ze altijd binnen 1 minuut alle hoeken van het veld gezien, maar ze is goed om te kopen met snoepjes ;).

Mijn eet patroon ga ik aanpassen aan de fransen, ik ga warm eten tussen de middag en rest van de dag stokbrood, het laatste stukje frankrijk en de rest van spanje lijkt mij heel toeristisch, alles verwijst naar de santiago, elke dag passeer ik wel een paar grotere steden, ik verwacht dat de voorzieningen daar wel een stuk beter zijn als het begin stuk van frankrijk, waar ik 100de km's fiets zonder een grote stad te passeren (2 etappes van 100 km).
ik heb altijd restaurants aangetroffen, juist tussen 13 en 16 uur open. Als je rond 15 uur gaat lunchen/Warme hap kan je net nog op tijd aan schuiven.
De regio's die Leon noemt lagen niet in mijn route. Zoals hier boven al staat vermeld, ze zijn ingesteld op de pelgrim en het eten is niet duur.
Veel plezier.
Anja