Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stroomvoorzieningen op fiets - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Stroomvoorzieningen op fiets

Bedankt voor het uitgebreide verlag!

Ben ook op zoek naar vergelijkbare oplossing !

Even een opmerking over de prijzen van b&m e-werk. Die is te krijgen op amazon.de voor eur 89 en de bufferbatterij voor eur 45. Zonder verzendkosten naar nl/be.
Ik gun fietsenmakers hun marge want fietsenmakers zijn koel! :D
Hoera ik heb een praktijktest gedaan met de forumslader want het regende niet zo heel erg hard vanochtend.
Kloppen de kleems dat de Forumslader echt zo waanzinnig laadt als beweerd? Hoe kan je dat zelf ongeveer precies controleren allemaal? En last but not liest: zit er een addertje onder de grafiek erzeugte Energiemenge je 100km Fahrstrecke?
Kortom: wat kan het ding nou echt met een echte telefoon? Vind het nu zelf in gewonemensentaal uitgelegen hier!
Ik ben ook nog steeds wel geïnteresseerd in de forumslader, maar moet der Jens toch eens vragen of je hem ook zonder accucellen kunt kopen. Ik heb hier diverse cellen liggen uit oude laptopaccu's waarvan er zeker nog genoeg in orde zijn.

Edit: Snel antwoord van Herr During: dat kan ook, alleen scheelt het niet zoveel in de prijs (€9) en mogen Li-ion cellen als de 18650 officieel niet onder de 0 graden Celcius geladen worden. Hun cellen zijn daarom ook Li-Mn.