Wel grappig om alle uit voorgaande jaren bekende adviezen over banden weer eens voorbij te zien komen.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De vragensteller gaat naar Santiago de Compostela. Ik durf er een vouwband om te verwedden dat ze over exact hetzelfde pad gaat rijden als waar ik een gat in mijn achterband reed (- ik hoop het voor haar, anders omzeilt ze een van de absoluut mooiste stukken van de route).willem.m schreef:Een goed advies aan de TS over een reserveband (wel/niet) kan je eigenlijk pas geven als er meer informatie bekend is over de staat van het wegdek van de te nemen route. [...] Helaas is de informatie over de route summier en wordt het gissen.
Je kunt er in geval van nood ook elk willekeurig stuk stevig plastic instoppen. Hoe minder beschaafd het land hoe gemakkelijker het vinden van een stuk plastic in de berm. Of het hobbelt hangt vooral af van de lengte van de scheur.dijken63 schreef:Kreeg ook nog een tip om een oud stuk band (zonder draad) mee te nemen en in noodgevallen deze tussen binnen en buitenband te leggen. het hobbelt dan wat maar dan is de dichtsbijzijnde fietsenmaker misschien net te halen.
Je hebt er waarschijnlijk meerdere bij je. De kans dat het nodig is is zo klein dat je de verpakking waar de zonnebrandcreme in zit er wel voor kunt opofferen.ankeric schreef:Ik vind nooit een dergelijk stuk plastic als ik het nodig heb