O, dat valt dan nog mee.Otis schreef:Geenszins reisleider. Zijn gewoon met familie/bekenden op vakantie in Luxemburg en we hadden het over activiteiten die we daar kunnen ondernemen.
Helaas heb ik dat laatste soort vaker meegemaakt dan me lief is en heeft eentje me bij 55 km/u in een Toscaanse afdaling de dood in de ogen laten zien door tegen me aan te fietsen omdat hij niet verwachtte* dat ik ging remmen voor die bocht en hij kenelijk op een meter* recht* achter me fietste. We bleven rechtop, maar ik heb hem wel compleet verrot gescholden. Het is nooit meer goedgekomen tussen ons. Gelukkig was het maar een cycletoursreisgenoot. Het was inderdaad een onervaren* fietser.EnriceV schreef:Problemen in het afdalen komen naar mijn gevoel enkel voor bij mensen met slecht materiaal (trommelremmen, rollerbrakes, versleten remblokken,...) of mensen met een te lage drang tot zelfbehoud.
*: de vier fouten hier: niet verwachten dat een ander remt, maar een meter afstand, recht achter me en onervarenheid in combinatie met Toscane. Samengevat: mafkees.