Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Opknapfiets - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Opknapfiets

Misschien wel het overwegen waard om te doen, maar ik werk niet met een kaal frame. Dus dat kan altijd nog. Zomaar een nieuw balhoofd erop laten zetten als dat niet nodig is lijkt mij een beetje overdreven. Eerst de fiets maar eens rijdend maken en kijken wat er nodig is.

Wat gereedschap betreft: ik heb het geluk dat ik in het weekend bij mijn ouders woon en dus een schuur vol met pa's gereedschap tot mijn beschikking heb. :)
Balhoofd-en trapaslagers kan je op het oog controleren of dat nodig is.
Het balhoofd heeft putjes in de draagvlakken en trapas donker sporen.
Kleine update: hij is af! Ik fiets er alweer een tijdje met heel veel plezier op. Bedankt voor het meedenken allemaal :)

Afbeelding
Kleine update: hij is af! Ik fiets er alweer een tijdje met heel veel plezier op. Bedankt voor het meedenken allemaal :)

Afbeelding
Ik lees nu pas het hele opknap verhaal, Ziet er op de foto goed uit, je zal er zeker veel van hebben opgestoken. Die fiets is zeker van vóór 2000, en die mooie Karrimor achtertassen zijn nog veel ouder 8) zijn vast naar een liefebber gegaan.