Gewoon je tent ertussen. Die hoeft niet in een waterdichte zak (liever niet, met zo'n vies nat ding).
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Voor mijzelf maakt het een enorm verschil in heuvelachtig terrein. Als je een paar kilo bagage bespaart, fiets je veel gemakkelijker de helling op. Ik kan me wel voorstellen dat er zwaar gespierde bikkels zijn voor wie het niks uitmaakt, maar voor de gemiddelde, niet al te zeer getrainde fietstoerist is het gewicht van de bepakking waarschijnlijk de belangrijkste factor om de reis tot een succes te maken als je in de heuvels of bergen gaat fietsen.johnny-vs schreef:nu ni voor het een of ander maar.....zou je dat nu werkelijk voelen enkele kilos meer of minder op een bepakte vakantiefiets?? Ik zelf geloof daar niet zo in....
Bedankt voor de tip, Wim. Nadat we de tassen zaterdag op de beurs op je fiets hebben bekeken, hebben we een set aangeschaft om uit te testen. Ben benieuwd hoeveel erin past!Wim schreef:Arkel heeft tot 15 maart een 10% kortingsactie op alle tassen. Code FietsVak2014 via hun europese online winkel: http://www.panniers.com/eu_e/?noredirect=1
Wim