Ik heb op het internet gezocht naar wandel verenigingen, die willen nog wel eens hun tenten voor een paar euro weg doen. IK kocht dan ook een Vaude Taurus 2, voor slechts 115 euro en voor 29 euro een grond zeil.
Mario
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Maar waar baseer je dat op? Ik heb toch heus min of meer vluchtige/migrerende stoffen uit plastic heel vervelend dingen zien doen (coatings die los lieten, teksten die verdwenen, verkleuringen, maar dus ook het object zelf dat bros werd omdat de weekmakers waren verdwenen).Het verhaal van de weekmaker kun je m.i. ook maar beter negeren.
Ik had een blauw dekzeil liggen (van de steigerbouw geloof ik) en daar heb ik een stuk uitgesneden, net iets groter dan de tent. Dik, licht en beschermend genoeg en bovendien heeft het me niets gekost :*)fietsjunks schreef:Beste medefietsers,
Nemen jullie eigenlijk een grondzeil mee voor de tent als jullie op fietsvakantie gaan?
Welk grondzeil is dat dan?
Al ben ik qua leeftijd al lang uit de luiers (en er hopelijk ook straks niet meer in ) ik gebruik ook zo'n luier. Gewoon te koop bij elke buitensportwinkel (ook Perry Sport). Meestal gebruik ik 'm dubbel en alleen onder de binnentent. Tegen de condens. 's Ochtends de tent droog in het zakje en de luier, met de natte kanten naar elkaar opgevouwen, geklemd tussen mijn tas en de BOB (het enige bagagstuk wat niet in de tas gaat).Dick Schuurman schreef:Ik gebruik altijd een "tentluier" (...)