Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 2013 op (25), 26 & 27 okt. - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 2013 op (25), 26 & 27 okt.

Fokko schreef:(en heb je dat artikel toevallig? Of een link?)
Vrijhaven voor nieuw geld ("een buurt voor morele Tokkies")
Fokko schreef:( En o.a. Wendy van Dijk en Jort Kelder hebben ook hun optrekje langs de route)...
Ik bedoel maar :lol: Jammer dat ik niet mee kan, had nog wel een paar vette roddels kunnen vertellen.
Fiets toch maar langs de andere kant, veel mooier.

Frank

NB. Thea Moear (compagnon van Klaas Bruinsma) woonde niet ver van camping Botsholland :wink:
Hier namens Fokko een update van de routes. De aanpassing op zaterdag langs de 3 meren weg is verwerkt, de suggestie van Frank niet. Kunnen we ter plekke bekijken.

Zaterdag:
Met de klok mee door de Haarlemmermeer
Start: 10hr station Alphen a/d Rijn
Route:http://www.bikemap.net/nl/route/2364135 ... -zaterdag/,
deze route bevat ook het stukje van de camping naar het station
Lengte: 82km vanaf het station

Zondag:
Hoofdroute: http://www.bikemap.net/nl/route/2364140 ... 13-zondag/
Lengte: 58km
Extra lus langs Hilversum: http://www.bikemap.net/nl/route/2364148 ... dag-extra/
Lengte: 23km

De tracks zijn aangepast naar max 500 punten voor diegene die een oudere GPS hebben.

Tot zaterdag!
Hoi Marianne,

je plaatst de extra-route 2x en de zaterdagroute niet!

Bert van Sprang
Iedereen bedankt..... :P

en de aanmeldingen komen nog steeds binnen....en terecht...maandag gaat het weer stormen!!!! :evil:

Maar sommigen hebben de aanhef niet goed gelezen...komen met een tentje.... :cry:

Enne......we kunnen de route nog omgooien om eerst nog naar het Malieveld te fietsen om te protesteren voor de Zwarte Piet.....maar ja...het is kort dag....

En je kunt je altijd nog aansluiten...nog hutten over. Dus echt aanmelden hoeft niet,...gewoon aansluiten. :arrow:

Probeer er wel om 10 uur te zijn. We kunnen niet teveel rekening houden met treinen die niet rijden en zo...omdat de route aardig lang en dus doorfietsen is. Sluit dan gewoon ergens aan....desnoods op de camping.

mijn 06 + 130 544 29

@ Frank: ik had graag je sterke verhalen gehoord! Jij komt toch ook oorspronkelijk uit Amsterdam en bent daar in Botshol tussen de rietkraagen ondergedoken?.....verder verklap ik niets...wil graag nog een paar jaartjes fietsen... :wink:



Groeten,

Fokko
Bert van Sprang schreef:je plaatst de extra-route 2x en de zaterdagroute niet!
Bert, dank je!
De zaterdagroute is gecorrigeerd.
Marian,

Bedankt.
Net nog even de laatste routes op de GPS gezet.
Denk erom dat de track voor zaterdag meer dan 500 punten bevat.
De oudere toestellen kunnen deze afbreken.
Met horten en stoten komen we er wel :wink:

Ik wou nog even vermelden dat er op 2,5km richting Alphen een groot Chinees Restaurant is. Ook voldoende parkeerruimte. (gewoon de weg vanaf de camping volgen tot de Zeegerplas en dan rechtsaf...).
Het leek mij opzich wel gezellig daar af te spreken.
Maar het kan zijn dat we zaterdag weer chinees bestellen....

ach ja....je zult maar in China rondfietsen....dan heb je 4 weken lang Chinees....

Er zijn ook wel pizzeria in het centrum. Is Moris in de Raadhuisstraat is erg goed en gezellig maar altijd vol. En op het plein t.o. het theater is een goede pizzeria. Het is vrijdags koopavond en dus druk.
De Chinees is in China heel veel beter dan thuis Fokko!
Ik heb in deze volgorde de winter- en toen de herfsttrektocht al achter de rug. Nu weer lekkere zomerse temperaturen!

Heel veel plezier aankomend weekend!

F
Wij vertrekken vrijdag uit Deventer en zijn zaterdagmiddag op de camping Botsholland.

Ben & Ingrid
Naast Woerden -Alphen ligt de sprinter Utrecht-Woerden er door spoorwerkzaamheden vrijdag ook uit.


Ben
Ik kom morgen gewoon op de fiets naar de camping.
ben huve schreef:Naast Woerden -Alphen ligt de sprinter Utrecht-Woerden er door spoorwerkzaamheden vrijdag ook uit.
Ben
Wat ik uit de site begrijp kom je wel in Woerden met de Sprinter naar Den Haag. Deze stopt wel in Woerden.
Wat wel weer lastig is voor mensen uit het oosten is dat de trein Arnhem - Utrecht er op zaterdag en zondag uit ligt tussen Driebergen en Utrecht.
Traject Heerenveen-Steenwijk ook busvervoer i.v.m. werkzaamheden.
Fokko,

Bedankt voor de organisatie. Het was weer erg leuk.

Marianne, bedankt voor het digitaliseren van de routes.

Wim, bedankt voor jouw deel van de mooie route.

De overige deelnemers: leuk om mensen weer eens of voor het eerst te zien.

[edit] Naam correct gespeld, bedankt Marjan.
Dankje Fokko voor het organiseren van weer een onvergetelijk weekend, was het dit keer niet de vorst, dan wel de storm waardoor dit weekend me nog lang zal heugen.
Gisteren mooie tocht eindigend op een leuke camping waar we in de oude koeienstal maar mooi binnen konden koken.

Komende nacht ga ik het extra uurtje bijslapen, is afgelopen nacht niet gelukt, we stonden toch iets teveel op de wind..


Iedereen bedankt voor de gezelligheid!

@ Hans, het was Marianne die de routes gedigitaliseerd heeft, niet Marjan :wink:
Hallo allemaal

Dank voor het leuke weekend.
Een weekend met alles wat Nederland te bieden heeft!
Wolken Zon regen storm Leuke mensen mooie locatiesch lekker eten wat wil je nog meer.
Heb niet van iedereen afscheid kunnen nemen maar bij deze dank en tot de volgende keer.
Fokko en Wim het was TOP!!

Groetjes,

Henk de Leeuw
Fokko en Marianne, bedankt voor de leuke dagen!
Ook andere deelnemers bedankt, een ouderwets leuk weekend!!!
Hallo Allemaal

Heb van Hans nog tip gekregen om foto's te delen.
Kijken of het wil lukken!
Zie link:
https://plus.google.com/u/0/photos?tab=wq#photos?tab=wq

Henk
Als ik op die link klik, krijg ik mijn eigen foto-albums op Google+ in beeld...
Iedereen bedankt voor de gezelligheid. En de tocht van Wim was mooier dan verwacht. De groene kleine weggetjes door de polders richting Amsterdam. En de monumentale panden/pandjes. En langs Schiphol. De wind stond goed, dus de vliegtuigen landden naast ons op de baan...
en verder langs de bosbaan in het Amsterdamse bos waar een roeiwedstrijd was...en de zon en wind mee....

Lekker gekletst...

@marjan: dat je slecht geslapen hebt kon ik je voorspellen....jullie stonden op een veld met zijn allen waar de wind vrij spel had....en er waren zat hutten vrij!
Het was een huttentrektocht...... Maar gezien de moeite die dat extra kost en de weinige belangstelling (of welles/nietes-belangstelling) is mijn advies om geen hutten meer te boeken....voor de volgende keer als jullie willen fietsen eind oktober.

En tijdens de vakanties ligt de NS ook vaak dwars....dus dat speelde nu ook weer ....

En de wind...(de regen viel wel mee)....maar het was flink worstelen tegen de wind in...moegestreden in bad neergestreken....

Afijn,...een afwisselend weekeinde.

Groeten en nogmaals bedankt.