Er komen toch al aardig wat overwegingen langs in dit topic. Laten we een wedervraag stellen aan TS: wat wil je horen dat je nog niet hebt gehoord?Wimmert schreef:en u komt uit?
(als we dan toch bezig zijn)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:En welke boeken lees je het liefst? Zodat we weten welke naafdynamo het beste is als je ooit gaat besluiten een eReader op je fiets aan te sluitenJoep M schreef:Buitengebied VeenendaalWimmert schreef:en u komt uit?
(als we dan toch bezig zijn)
Volgens mij niet zoveel, het is mij duidelijk dat ik als ik een Rohloff wil, ik verder zal moeten kijken dan wat er aangeboden wordt met Rohloff.Travelmaster schreef:En welke boeken lees je het liefst? Zodat we weten welke naafdynamo het beste is als je ooit gaat besluiten een eReader op je fiets aan te sluitenJoep M schreef:Buitengebied VeenendaalWimmert schreef:en u komt uit?
(als we dan toch bezig zijn)! Nee, zonder gekheid, dat is flauw. Maar welke informatie zou je nog meer willen hebben?
Wel mooi fietsen daar!
Een rohloff is in de winter voor woonwerkverkeer wel erg prettig hoor Wim! Zou niet anders meer willen.Wim schreef:Voor dit doel zou ik eerder gaan voor iets als een audax/brevet fiets, maar dan met Rohloff naaf. Dus een lichte fiets met dunwandige niet al te dikke/stijve buizen, redelijk brede maar niet superbrede banden, een racestuur voor het comfort en de lagere luchtweerstand. Dus een niet te zware en niet te stugge fiets met iets van 37 mm (echt) banden (37 mm Pasela, 40 mm Marathon racer). Uit het rek niet te krijgen, maar wel bij maatbouwers.
Wim