Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tassen of fietskar - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Tassen of fietskar

Michael W schreef:
AB schreef:nu rond de 90, maar man wat een verschil, wil nooit meer terugvallen wat dat betreft.
Vind ik nog zwaar, maar misschien ben je wel 2,10 m. lang :wink:
voor 1.90 kan het nog net, liefst nog 10kg lichter inderdaad :). Zelfdiscipline ontbreekt nog wel eens helaas.
Wat betreft tassen of fietskar zou ik zeker voor tassen gaan. Weet je in ieder geval zeker dat de kar niet met je fiets op de loop gaat.
Karretje op expedities? Alleen als je 40liter water mee wilt nemen en een week door de woestijn wilt trekken. Of wellicht handig als je je mountainbike of racefiets snel wilt kunnen loskoppelen om ter plekke ergens op wedstrijdgewicht een cyclo of unieke trail te fietsen.
Doordat ik ben gaan fietsen ben ik nu 12 kilo kwijt. Fietste eerst rond op een huis-tuin-en-keukenfiets, maar sinds de zomer heb ik een koga miyata terraliner lady aangeschaft. Wauw, dat fietst lekker zeg. Heb al verschillende dagtochten gefietst en ben hartstikke trots op mijzelf. Natuurlijk vanwege m'n doorzettingsvermogen, maar ook vanwege de discipline. Door het fietsen krijg ik meer zelfvertrouwen.
Binnen een jaar wil ik 20 kilo afvallen. Heb nog 3 maanden en 8 kilo te gaan
Enige nadeel aan afvallen door fietsen is dat als je stopt het er weer aanvliegt.
(weet ik uit ervaring door een aantal blessures waardoor ik een half jaar niet veel kon rijden)
Ff een nieuw topic geopend over fietsen en afvallen.
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 46&t=18585