Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hoeveel kun je fietsen per dag? - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Hoeveel kun je fietsen per dag?

Mannen en vrouwen,

dank je wel voor jullie leuke, prikkelende, licht-provocerende, humoristische, kritische, persoonlijke, amateuristische, professionele en opbouwende opmerkingen.

Ik ben gaan inzien dat er meer variabelen zijn die een rol spelen.
Ik heb daarom geprobeerd meer variabelen in een tabel te stopen en daaraan ook punten te koppelen, maar dat maakt het schema nog waziger. Dus kwam ik weer terug bij af.

Ik heb het schema hier en daar bijgesteld en de variabelen gedefinieerd.
En ik zal er bij vermelden dat het puur als indicatie dient voor iemand die nog nooit gefietst heeft. Dus bijvoorbeeld iemand die nog nooit een 'col' heeft ervaren of niet weet of hij/zij wel een goede fiets heeft.

Ik heb genoten van jullie input en wil jullie hiervoor oprecht danken. Ben je in de buurt kom dan een lekkere negerzoen halen zou ik zeggen.

Het boek waar Janne (één mislukte fietsvakantie) en ik (ook één mislukte fietsvakantie) aan werken zal nog zeker een jaar vergen.
Tegen die tijd heb ik weer een fietsvakantie achter de rug (en hoop dat het bij die ene mislukte blijft) en Janne die is inmiddels aan haar stand verplicht om een tweede keer met de fiets op reis te gaan :lol:

En weet dat als het boek af is, dat jullie je aandeel erin hebben gehad.
(En nee, rijk worden Janne en ik er niet van, maar het is vreselijk leuk om te maken)

Eric Schuijt
Hoi Eric,

Succes bij het maken van je boek!

Als ik in Amsterdam ben kom ik zo'n sticker halen en een negerzoen

Heb je een mooie Afrikaanse werkneemster die de zoen uitdeeld? :wink:

of geef je die zoen zelf? :(


Groet Henk Kamphuis

kunst en fietswerk http://www.kleurrijkleven.webklik.nl
henkfietst52 schreef:Hoi Eric,

Succes bij het maken van je boek!

Als ik in Amsterdam ben kom ik zo'n sticker halen en een negerzoen

Heb je een mooie Afrikaanse werkneemster die de zoen uitdeeld? :wink:

of geef je die zoen zelf? :(


Groet Henk Kamphuis

kunst en fietswerk http://www.kleurrijkleven.webklik.nl
Eén van de beste vragen die ik op dit forum ben tegengekomen. Die wil ik zelf ook wel weten en bij passend antwoord halen :)