Jim heel erg bedankt voor de organisatie, erg jammer dat je er zelf niet bij kon zijn. De Achterhoek heeft mij verrast, op de kaart dacht ik nog boerenlandweggetjes maar het waren veel fietspaden tussen bomen waarvan de bladeren schitterend verkleurd waren nu.
Het weer zat wat tegen, het onderste deel van mijn spatbord was er voor vertrek afgevallen en ik zat van onder tot boven onder de modder, maar jullie ook las ik al. En ja Marcel zelfs ik heb mijn fiets dit keer (welliswaar met Franse slag) schoongemaakt.
Ik kwam het eerste cafe aan de route tegen bij Wichmond heb nog even geaarzeld om daar te pauzeren omdat jullie mij nog niet ingehaald hadden, maar ik had net een paar minuten daarvoor gepauzeerd op een stapel balken onder een afdak en was behoorlijk afgekoeld en koos er voor in beweging te blijven.
In de auto scheen de zon in mijn gezicht, in de achteruitspiegel zag ik een donkere lucht. Thuis was de lucht strakblauw met zon en ben ik (na een lange hete douche) de rest van de middag nog in de tuin gaan werken, hebben jullie die zon nog onderweg gehad?
Leuk om de nieuwe mensen te spreken Pauline, Erik, Marcel, Yvonne, en natuurlijk ook de bekende, de groep was zo groot dat ik veel mensen niet heb gesproken, dat komt dan de volgende keer weer hoop ik.
Iedereen bedankt voor het fijne weekend.