Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe look! - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Nieuwe look!

En ik maar denken dat het speciaal voor brakke computers geconfigureerd is. Op een oud gebakje is de inhoud bijna beeldvullend, met een monitor met een beetje resolutie staat het halve scherm blauw te knallen :D
Frank schreef:
jimvdberg schreef:
vincent schol schreef:Dit is een nieuwe feature om te voorkomen dat mensen op hun werk teveel gaan internetten. :)
Okee okee Vincent, je bent streng maar je hebt gelijk. Dus kom, ik ga maar weer eens aan het werk!
We moeten wel af en toe pauzeren, we willen niet overwerkt raken. :wink:
En ja Robertjan, IE6 is prehistorie, maar hier op kantoor kan je geen enkel programma installeren, is allemaal geblokkeerd.
Hier idem dito.
Om een site ook IE6 compatible te maken is echt een hel. (Spreek uit ervaring) Het word gewoon tijd dat IE6 niet meer gebruikt gaat worden, het is idd te prehistorisch.
jimvdberg schreef: En ja Robertjan, IE6 is prehistorie, maar hier op kantoor kan je geen enkel programma installeren, is allemaal geblokkeerd.
Je kunt proberen om die Firefox onder mijn documenten te installeren, hier lukt dat toch. :P
m-gineering schreef:En ik maar denken dat het speciaal voor brakke computers geconfigureerd is. Op een oud gebakje is de inhoud bijna beeldvullend, met een monitor met een beetje resolutie staat het halve scherm blauw te knallen :D
O, ik dacht dat het windows 7 blauw was, dus heel modern. :wink:
Ik dacht dat Portable Firefox zich als het ware iedere keer opnieuw installeert, en al zijn gegevens weer opslaat en inpakt bij het verlaten. Daardoor zou deze juist ook in beschermde omgevingen gebruikt kunnen worden.
Maar pin me er niet op vast, ik ben gewoon soms handig, maar zeker niet technisch... :wink:
Het start gewoon op van een usb stick. Maar dan moet je die wel kunnen inpluggen op je werk pc.
Maar het verandert niets aan de pc, dus je werkgever (of internet cafe etc) heeft er geen last van en merkt er ook niets van. Dus op zich is het heel handig inderdaad.
Wij downloadden 'm gewoon, want USB was bij ons ook geen mogelijkheid.
Anders is wellicht e-mailen naar je werk-e-mailadres ook een optie...?
m-gineering schreef:En ik maar denken dat het speciaal voor brakke computers geconfigureerd is. Op een oud gebakje is de inhoud bijna beeldvullend, met een monitor met een beetje resolutie staat het halve scherm blauw te knallen :D
Je moet altijd rekening houden met oude gebakjes. Er zullen nog bosjes mensen zijn die op hun werk of thuis met een 15 inch flatscreen werken in 1024*768.
Da's HD-ready.... Misschien moet ik de website eens op m'n TV bekijken. :lol:
Leo van Lierop schreef:Je moet altijd rekening houden met oude gebakjes. Er zullen nog bosjes mensen zijn die op hun werk of thuis met een 15 inch flatscreen werken in 1024*768.
Op mijn website is 27% van de bezoekers er een met zo'n scherm.
De rest is wel breder, maar in totaal is de helft van de schermen minder dan of gelijk aan 900 pixels hoog.
Ik zou de gegevens van deze wel eens site willen zien, want als fotograaf trek ik ook wel kijkers aan met grote lappen van schermen zoals 1200x1920.
Leon
Graag op de homepage bovenaan een 'button" voor de "actieve onderwerpen" op het forum. :D
Verder oke :)
Ik vind de blauwe look erg koud overkomen.

Het vorige plaatje, dat gele landschap dus, had echt iets uitnodigends en exotische over zich. Die fietser , klein in dat enorme landschap,gaf meer de indruk serieus op reis te zijn..'avontuur bestaat nog..'

Deze blauwe kleur en ingeplakte fietsers doen meer aan de polder denken. Niks mis met de polders natuurlijk, maar het heeft iets kouds en winderigs...

Waarom is het trouwens veranderd? What is the point?
Hoewel ik blauw wel een mooie kleur vind vind ik het hier ook teveel van het goede. Ik heb het gevoel ergens diep in de oceaan afgezonken te zijn. Ik verwacht elk moment dat er vissen en belletjes voorbijkomen. Geel vind ik meer passen bij het land, stofwegen en zand. Misschien is een lichtblauwe bovenkant en lichtgele onderkant een idee.
Ik vind de nieuwe look op zich heel aardig. Alleen de tekst in quotes is slecht leesbaar.
Verder zou ik voor willen stellen om eens een poll te houden over de vraag of de gebruikers links in een nieuw venster willen of niet.

Gerd
GerdC schreef:Verder zou ik voor willen stellen om eens een poll te houden over de vraag of de gebruikers links in een nieuw venster willen of niet.

Gerd
Op dit forum houd ik altijd de 'Ctrl' vast als ik op een link klik.
Het staat vandaag in alle nieuwssites: Blauw is krachtig en uitdagend.
Complimenten voor de nieuwe look van de website. Leuk hoe elke nieuwe versie weer heftige reacties uitlokt, het was met vorige versies niet anders!

Dennis
Dennis de Vries schreef:Complimenten voor de nieuwe look van de website. Leuk hoe elke nieuwe versie weer heftige reacties uitlokt, het was met vorige versies niet anders!
Dennis
Inderdaad :)
Peteragain schreef:
Het vorige plaatje, dat gele landschap dus, had echt iets uitnodigends en exotische over zich. Die fietser , klein in dat enorme landschap,gaf meer de indruk serieus op reis te zijn..'avontuur bestaat nog..'
Goeie fotograaf denk ik! ;)