Additionally, paste this code immediately after the opening tag: PINKSTERTREKTOCHT NAAR LUXEMBURG - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

PINKSTERTREKTOCHT NAAR LUXEMBURG

Klimmen, dalen en klimmen,
C’est Belgique,
Fietsers met tentjes en tassen,
C’est Belgique,
Racefietsers, racemotoren en chroomknetters,
C’est Belgique,
Racefietsers met bier, racefietser met volgbusje,
C’est Belgique,
Lekkere zooi, koude douche, geen water,
C’est Belgique,
10 euro tentje, 2 euro douche,
C’est Belgique,
Schatten zoeken en Rutger zoeken,
C’est Belgique,
Barbecue, bier en volgescheten toiletten,
C’est Belgique,
Frans, Nederlands, Duits en Frans,
C'est Belgique,
Deutsche punktlichkeit, nette huisjes,
C’est Belgique,
Hartelijke boertjes, scheurende pannenkoeken,
C’est Belgique,
Abdybier, blond bier, Bert’s bier,
C’est Belgique,
Bert’s weekend, jarigen weekend,
C’est Belgique,

Bert, merci beaucoup!!!
Au Revoir!
:P
Hallo fietsers
Ik wil iedereen bedanken voor het leuke weekend.
En Bert natuurlijk voor de organisatie. De bierbrouwerij hebben we de laatste dag gevonden ;-). Rutger jammer dat je er niet bij was en doe rustig aan.
Fokko heeft de tocht weer goed omschreven.
Tot de volgende tocht. De foto's volgen deze week nog.
Groeten,
Gudy
Dick Schuurman schreef:Zit er blauwe lak op het breukvlak...???
Nee, dat ligt aan de kwaliteit van mijn fotocamera ;-)

Maar rechts van dat blauwe stukje zie je roestvorming, dwars door het materiaal heen. Daar is de breuk vast begonnen.

@Fokko: goed om te horen dat je een fijne tocht hebt gehad!
eindgebruiker schreef:Nee, dat ligt aan de kwaliteit van mijn fotocamera ;-)
Dus ook tijd voor een nieuwe camera, naast een nieuwe vork. :lol:
Hallo allemaal,

Bert bedankt voor de organisatie, heb een genoten van de tocht het mooie weer en het gezelschap.
By the way ....arriveerde om 12.20 in Vielsalm, waarna de trein om 12.35 vertrok richting Luik. Beter had het niet kunnen gaan.

Het ga je goed, tot de volgende keer.

Groet,

Raymon.
Beste fietsers
Een week later maar toch wat foto's :D
Het zijn er niet zo veel.
Groeten en tot de volgende keer.
Gudy

http://www.flickr.com/photos/johntellem ... 0522/show/

Afbeelding
Leuke foto's, zo te zien was het een gezellige tocht. En je hebt het "WF-paaltje" ontdekt!

Onderaan dat paaltje had ik de treasure verstopt! Het zal er niet meer gelegen hebben, anders had je er wel een foto van gemaakt. Maar ja, het lag er dan ook al 3 weken.
55er schreef:Leuke foto's, zo te zien was het een gezellige tocht. En je hebt het "WF-paaltje" ontdekt!

Onderaan dat paaltje had ik de treasure verstopt! Het zal er niet meer gelegen hebben, anders had je er wel een foto van gemaakt. Maar ja, het lag er dan ook al 3 weken.
Er ZAT ALLEEN EEN DOOSJE MET OUDE BATTERIJTJES!
Whoehaha...nee, dat heb ik er uiteraard niet neergelegd. Zo milieubewust ben ik ook wel weer. Ik had in een bidon een "spork" gestopt. Voor de nietwetenden, dat is een vork en lepel ineen. 8)

De treasure had zijdelings met een bord te maken, zoals ik eerder al had gemeld. Het was dus verstopt onder aan het (naam) bord van de camping.

Jammer, leuk om te doen als iemand ergens in de buurt is van zo'n trektocht, om een berichtje of zo achter te laten.