Klopt helemaal Math, goed gevonden!
Op deze site staat wat meer info over deze locatie:
http://www.urduna.com/en-US/Tourism/Tou ... o927m.aspx
"Txarlazo is Orduña´s flagship summit. The figure of La Antigua Virgin, patron saint of the city, stands overlooking the escarpment. The monument that was erected in 1904, and it represents the trunk of a mulberry tree in which the Virgin appeared among the branches. The artistic composition has a total height of fifteen meters."
Wij reden deze berg op over een steeds slechter wordend pad. Bovenop gingen we verder over een wandelpad dat vaak geen pad bleek te zijn, maar een weide met stenen en hoog gras. Nou is dat nog wel te overzien - we waren immers op de mtb. Maar toen de bliksem op 2 km afstand begon in te slaan, vond ik het wat minder plezierig worden. Ik vertrouwde er niet op dat de heilige senora ons zou beschermen. Daarom namen we maar een andere route. Maar mooi was het zeker!
P.S.
Let niet op de rare verhoudingen in de foto. Mijn telefoon kan groothoek fotograferen, maar dat levert soms rare plaatjes op. Ik moet het nog allemaal gaan corrigeren, maar heb geen zin om achter de pc te gaan zitten.