Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1950 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

38987 berichten
Martin, je bent al aardig goed op weg. Het is inderdaad een klooster in zuiden van Duitsland. Ik was onderweg naar huis na mijn fietstocht door de Balkan en paar dagen eerder Salzburg gepasseerd.
Nog steeds geen succes, stop nu met zoeken. Blijkbaar is dat klooster nog onbekend bij Google.
Google kent klooster zeker wel met verschillende afbeeldingen. Ook als je in Google maps zoekt komt ie wel tevoorschijn. kijk ook naar de ligging aan rivier........
Hoe groot is het Duitstalig gebied dan met z'n ontelbare rivieren en riviertjes? En dan nog de aangrenzende gebieden die vroeger tot het Habsburgse rijk behoorden? Het bekende speldje in de....
Is het in Beieren?
Inderdaad in Beieren en om het nog iets makkelijker te maken lag Salzburg daar ongeveer 200 km achter mij.
Verhip, heb al vanmiddag de lijst met Beierse kloosters afgezocht op Wikipedia maar niet gevonden....
Die lijst is zó lang, dat ik na 20 minuten bij de alfabetische letter G maar ben gestopt. Zo katholiek is Bayern!